וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאטה מרטינו: "יכול להיות שמסי יוכל לשחק מול אתלטיקו"

אחרי ה-0:4 על אלצ'ה, מאמן ברצלונה מסתכל קדימה. על אלכסיס: "הייתי צריך לבחור בינו לניימאר, והוא היה בכושר עדיף"

ללא ליאונל מסי, שעדיין לא חזר לסגל, ועל אף השארתו של ניימאר מחוץ להרכב, מחצה אמש (ראשון) ברצלונה 0:4 את אלצ'ה עם שלושער של אלכסיס סאנצ'ס, כולל שער נפלא בבעיטה חופשית. על אף ההצגה האישית, כוכב נבחרת צ'ילה הבהיר שאין לו כל כוונה להיכנס לנישה של הפרעוש. "ליאו הוא זה שלוקח את הבעיטות החופשיות והוא ימשיך לעשות זאת". על הכושר המצוין בו הוא מצוי אמר אלכסיס: "טאטה מרטינו נתן לי את הביטחון שאני צריך כשחקן, ושחקן עם ביטחון גבוה מבקיע יותר שערים".

שחקן ברצלונה אלכסיס סאנצ'ס. GettyImages
מקבל ביטחון, ומחזיר עם ריבית. אלכסיס/GettyImages

טאטה מרטינו עצמו התייחס לאפשרות שמסי יחזור לקרב הגדול עם אתלטיקו מדריד בליגה או למשחק הגביע מול חטאפה, ואמר: "הוא יהיה חייב להתגבר לגמרי על הפציעה כדי לשחק, אני חושב שהוא יוכל לשחק מול אתלטיקו, הוא התאמן טוב ונראה טוב פיזית ומנטלית. עדיין לא החלטתי בנוגע להרכב בגביע, שלא לדבר על השבוע הבא. אני לא יכול להגיד בביטחון מלא אם נבצע רוטציה".

המאמן המאושר כמובן החמיא לסאנצ'ס וגם לפדרו, ששוב הצטיין, כשאמר: "אני מאוד שמח ששחקנים כמו אלכסיס ופדרו קיבלו פרס על העבודה הקשה שלהם. הייתי צריך לבחור בין אלכסיס וניימאר, ואלכסיס היה נראה לי בכושר יותר טוב".

על המשחק עצמו אמר מרטינו: "שיחקנו טוב, וחוץ מרגע אחד במחצית הראשונה, לא אפשרנו להם להגיע להזדמנויות הבקעה כלל. שיחקנו טוב מקדימה ומאחורה. במחצית השניה שלטנו לגמרי במשחק. אנחנו נהנים כרגע, אבל יש עוד הרבה מה לעשות כדי להשתפר".

טאטה מרטינו, מאמן ברצלונה. Dean Mouhtaropoulos, GettyImages
לא מוכן להתחייב על ההרכב. מרטינו/GettyImages, Dean Mouhtaropoulos

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully