וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: 0:4 לברצלונה על אלצ'ה, שלושער לאלכסיס

רגע לפני המפגש מול אתלטיקו, האלופה התפוצצה וחזרה לפסגה. פדרו השלים את ההצגה, מסי לא נכלל בסגל, ואלדס חזר

הליגה הספרדית חזרה מפגרת חג המולד והשנה החדשה והיום (ראשון) מתקיימים ארבעה משחקים במסגרת המחזור ה-18. במוקד עמד המפגש בין ברצלונה לאלצ'ה, בו התפוצצה האלופה עם 0:4 גדול וחזרה לפסגה, רגע לפני המפגש מול אתלטיקו מדריד. במשחק שפתח את היום סביליה הביסה את חטאפה 0:3, אוסאסונה ניצחה 0:1 את אספניול וריאל סוסיאדד ניצחה 0:2 בדרבי הבאסקי היוקרתי מול אתלטיק בילבאו.

שחקני ברצלונה חוגגים עם פדרו. AP
הצהרת כוונות ברורה לקראת אתלטיקו מדריד. שחקני ברצלונה חוגגים/AP

ברצלונה - אלצ'ה 0:4

פחות משבוע לפני משחק העונה מול אתלטיקו מדריד, האלופה שלחה איתות כוונות רציני וחגגה בביתה למרות ששיחקה עדיין ללא מסי וגם ללא ניימאר (נכנס כמחליף בדקה ה-81). אלכסיס סאנצ'ס חגג שלושער ראשון בבארסה וסיפק הרבה כאבי ראש חיוביים לטאטה מרטינו לקראת המשחק בקלדרון בשבת. מסי צפוי לקבל דקות ראשונות ממרטינו במשחק הגביע מול חטאפה באמצע השבוע, אך לא ברור אם יהיה כשיר מספיק כדי לפתוח בהרכב. מי שבטוח יפתח בשבת הוא ויקטור ואלדס שחזר לעמוד בין הקורות אחרי תקופת היעדרות ארוכה.

למרות ההרכב החסר, ברצלונה פתחה בסערה את המשחק הזה ועלתה ליתרון כבר אחרי שמונה דקות. ג'ורדי אלבה היה זה שבנה את המהלך מצד שמאל והעביר כדור רוחב אליו הגיע אלכסיס סאנצ'ס שבנגיעה בעט לרשת הגבוהה. 0:1 לבארסה.

אלצ'ה יצאה להתקפה נגד וכמעט מצאה את השוויון, אבל כדור אדיר של ריצ'מונד בויאקה הגנאי נעצר בקורה של ואלדס. בדקה ה-16 הכפילה בארסה את היתרון שלה. ססק פברגאס קיבל כדור במרכז השדה ושלח כדור עומק נהדר לפדרו הלוהט שעבר את השוער ומקרוב גלגל פנימה. 0:2 קליל לקטלאנים.

* אחרי השער שלו פדרו העלה את מאזן הכיבושים שלו העונה ל-15 בכל המסגרות והוא מלך השערים של הקבוצה.

שחקן ברצלונה אלכסיס סאנצ'ס. GettyImages
שלושער ליגה ראשון. אלכסיס אחרי עוד כיבוש/GettyImages

בארסה לא הורידה הוליך גם במחצית השנייה וזכתה בפנדל מוקדם אחרי הכשלה על ססק פברגאס ברחבה. מי שהתכבד בבעיטה היה צ'אבי, אבל הכדור שלו הלך החוצה והתוצאה נותרה בעינה. בדקה ה-63 כבשה ברצלונה את השלישי שלה אחרי מהלך קבוצתי נאה מאוד שהחל באינייסטה ששלח עומק לפדרו שיישר לאלכסיס סאנצ'ס והצ'יליאני בעט מקרוב לרשת. 0:3 לבארסה.

בדקה ה-69 השלים אלכסיס שלושער גדול כששלח כדור חופשי מ-20 מטרים לחיבורי הקורות. 0:4 לברצלונה, אלצ'ה מושפלת.

* זה היה השלושער הראשון של אלכסיס העונה ועם 11 שערי ליגה הוא השווה את המאזן הכי טוב שלו שנקבע בעונת 2011/12.

קרלס גיל, שחקן אלצ'ה. GettyImages
המשחק הכי קשה שיש. קרלס גיל ואלצ'ה/GettyImages

סביליה - חטאפה 0:3

ניצחון חשוב לאנדלוסים, שטיפסו לפחות זמנית למקום השישי בטבלה והתקרבו למקום הרביעי שמוליך למוקדמות ליגת האלופות. קרלוס באקה הקולומביאני היה הכוכב של סביליה, עם שער (55) ושני בישולים לוויטולו (34) ואיבן ראקיטיץ' (77). בסיום ניצחון חמישי בששת המשחקים האחרונים לקבוצה המתאוששת של אונאי אמרי.

אוסאסונה - אספניול 0:1
לאוסאסונה: אוריול ריירה (33)

ריאל סוסיאדד - אתלטיק בילבאו 0:2
לסוסיאדד: אנטואן גרייזמן (44), רובן פארדו (90)

שחקן סביליה, קרלוס באקה. GettyImages
יופי של משחק של הקולומביאני. קרלוס באקה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully