וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו מדריד כבשה את הפסגה עם 0:1 על מלאגה

שער של קוקה (70) סידר לקולצ'ונרוס ניצחון חמישי רצוף ויתרון 3 נק' על ברצלונה. 0:2 לוולנסיה על לבנטה בבכורה של פיצי

עוד לפני שברצלונה וריאל מדריד יעלו לשחק בימים ראשון ושני, אתלטיקו מדריד ניצלה את משחקה המוקדם ועלתה שוב למקום הראשון בטבלת הליגה הספרדית עם ניצחון 0:1 קטן ויקר בחוץ על מלאגה. ברצלונה תנסה לחזור שוב למקום הראשון כשתארח מחר למשחק נוח על הנייר מול אלצ'ה החלשה. חואן אנטוניו פיצי חגג בבכורה כמאמן ולנסיה, עם ניצחון 0:2 בדרבי על לבנטה. ויאדוליד ובטיס נפרדו ב-0:0.

קוקה שחקן אתלטיקו מדריד חוגג שער. Daniel Tejedor, AP
שער אחד הספיק. קוקה/AP, Daniel Tejedor

מלאגה - אתלטיקו מדריד 1:0

בספרד ממשיכים לדבר על ברצלונה וריאל מדריד כשתי המועמדות העיקריות להיאבק שוב על תואר האליפות, אבל אתלטיקו מדריד הנהדרת של דייגו סימאונה ממשיכה שוב לעשות את שלה והערב השיגו הקולצ'ונרוס ניצחון חמישי רצוף ופתחו שוב פער של שלוש נקודות על פני ברצלונה בפסגה.

סימאונה חסר במשחק הזה את מריו סוארס שממשיך להחלים מפציעה, גבי וראול גרסיה מורחקים, אבל אחרי 70 דקות עקרות הצליח קוקה הקשר לכבוש את שער הניצחון היקר כל כך. מי שהחל את המהלך היה דייגו קוסטה שהכניס כדור מצד שמאל, אדריאן בעט מתוך הרחבה אבל קאבז'רו השוער הדף היישר לרגליו של קוקה שבעט חזק לרשת. 0:1 לאתלטיקו מדריד בסיום. הקבוצה של דייגו סימאונה תעקוב מחר אחרי משחקה של ברצלונה מול אלצ'ה ותקווה להפתעה גדולה בקאמפ נואו שתשאיר אותה במקום הראשון. אגב, חוסה סוסה, שחקן הרכש הטרי של אתלטיקו נכלל בסגל למשחק הזה אך נותר 90 דקות על הספסל ועדיין מחכה להופעת הבכורה שלו בקבוצה.

דייגו קוסטה שחקן אתלטיקו מדריד (מימין) מול מרקוס אנג'לרי שחקן מלאגה. רויטרס
החל במהלך שהביא לשער הניצחון. דייגו קוסטה מול מרקוס אנג'לרי/רויטרס

ולנסיה - לבנטה 0:2

הבכורה של חואן אנטוניו פיצי הוכתרה בהצלחה, עם ניצחון ביתי של העטלפים בדרבי מול לבנטה. המאמן הארגנטינאי החדש, שלבש את מדי ולנסיה במשך עונה אחת ב-1993/4, חזר אחרי 20 שנה כמחליפו של מירוסלב ג'וקיץ' והחל במלאכת השיקום. לבנטה קיוותה להפתיע בדרבי, אבל הגיעה עם הרכב חסר ורשמה הפסד שישי בשבעה משחקים. אחרי כדור לקורה של סופיאן פגולי, היה זה פאבלו פיאטי הארגנטינאי שהרשית בדקה ה-42 את השלישי שלו העונה והראשון בעידן פיצי. פגולי חתם משחק אישי נהדר עם מבצע סולו והקשתה יפה בדקה ה-73. ולנסיה קפצה למקום השמיני עם 23 נקודות, לבנטה נותרה עם 20.

חואן אנטוניו פיצי מאמן ולנסיה. Manuel Queimadelos, GettyImages
בכורה מוצלחת. חואן אנטוניו פיצי/GettyImages, Manuel Queimadelos

משחקים נוספים:

ויאדוליד - בטיס 0:0

אלמריה - גרנאדה 0:3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully