וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מויס: "תפקידי להחזיר את יונייטד למסלול הניצחונות"

מנצ'סטר יונייטד הודחה מהגביע אחרי הפסד לסוונסי, אבל המאמן שמר על אופטימיות: "המצב ישתנה, אין לי ספק בכך"

מנצ'סטר יונייטד נחלה אמש (ראשון) עוד מפח נפש בעונה המסוייטת שלה עד כה. האלופה, שרחוקה כבר 11 נקודות מארסנל המוליכה בליגה, הודחה גם מהגביע האנגלי אחרי הפסד ביתי 2:1 דרמטי מול סוונסי וכעת המפעל היחידי שנותר ליונייטד להיאבק בו הוא ליגת האלופות, מפעל בו הקבוצה העפילה לשמינית הגמר וקיבלה הגרלה נוחה יחסית עם מפגש כפול מול אולימפיאקוס.

מאמן מנצ'סטר יונייטד דייויד מויס. AP
ישרוד את העונה? דייויד מויס/AP

דייויד מויס המאמן המושמץ של מנצ'סטר יונייטד ערך הרבה שינויים בהרכב שלו מול סוונסי, אבל לא השתמש בכך כתירוץ להדחה מהגביע: "ההרכב החסר לא מהווה תירוץ. יש לנו עוד משחק גדול בעוד 48 שעות מול סנדרלנד בגביע הליגה ואנחנו חייבים לשמור על ריכוז גבוה".

יונייטד נותרה בעשרה שחקנים במהלך המשחק מול סוונסי אחרי שפאביו הורחק בכרטיס אדום בדקה ה-80 ומויס התייחס לכך ואמר: "ההרחקה הזו שינתה את המשחק משום שעד אז שלטנו במשחק ועד השער השני שספגנו הרגשתי די טוב עם המשחק שלנו".

מויס ניסה לשמור על אופטימיות למרות התקופה הרעה ואמר: "נכון שפתחנו את העונה בצורה לא טובה, אני מאוכזב מכך שלא ניצחנו יותר משחקים, אבל זה ישתנה, אין לי ספק בכך. התפקיד שלי הוא למצוא את הדרך לחזור לנצח וזה לא משנה באיזה דרך נעשה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully