וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: מנצ'סטר יונייטד הודחה בדקה ה-90

האלופה הפסידה בביתה 2:1 לסוונסי אחרי שער דרמטי של בוני, נוטינגהאם מחצה 0:5 את ווסטהאם, צ'לסי וליברפול עלו

משחקי הסיבוב השלישי בגביע האנגלי נמשכו היום (ראשון) וסיפקו הפתעה גדולה כאשר האלופה מנצ'סטר יונייטד הודחה מהמפעל אחרי הפסד ביתי דרמטי מול סוונסי, 2:1. ליברפול עלתה אחרי 0:2 על אולדהאם, צ'לסי גברה באותה תוצאה על דרבי. הקבוצה הראשונה לעשות כותרות הייתה נוטינגהאם פורסט מצמרת הצ'מפיונשיפ, שהביסה 0:5 את ווסטהאם מהפרמיירליג.

ווילפריד בוני שחקן סוונסי חוגג. GettyImages
שלח את מנצ'סטר יונייטד הביתה. ווילפריד בוני/GettyImages

מנצ'סטר יונייטד - סוונסי 2:1

אחרי ההפסד הביתי לטוטנהאם בליגה, קיוותה האלופה לספק לאוהדיה פיצוי בדמות ניצחון ביתי על הוולשים ועלייה לשלב הבא בגביע. אולם, לקבוצה של לאודרופ היו תכניות אחרות והיא סיפקה מפח נפש לאלופה והדיחה אותה מהגביע כבר בסיבוב השלישי. המשחק הזה החל רע מאוד עבור יונייטד ואחרי 12 דקות בלבד כבש ווין רוטלדג' את השער הראשון של הברבורים. ארבע דקות בלבד החזיק מעמד היתרון הזה עד שחאבייר הרננדס המקסיקני השווה מקרוב אחרי שקיבל מסירה של בוטנר מצד שמאל ובעט מקרוב פנימה.

יונייטד ניסה להשיג את ההכרעה, אבל נותרה בעשרה שחקנים אחרי שפאביו המגן הורחק בדקה ה-80, ארבע דקות בלבד אחרי שנכנס כמחליף במקומו של ריו פרדיננד. פאביו הכשיל את קנייאס הספרדי וקיבל אדום ישיר. כשהיא בנחיתות מספרית, האלופה בעיקר התגוננה וניסתה לשמור על על השוויון, אך בתוספת הזמן פרץ ווין רוטלדג' כובש השער הראשון מצד שמאל והרים כדור היישר לראשו של ווילפריד בוני הנהדר שנגח בעוצמה לחיבורי הקורות של לינדגארד - 1:2 בסיום לסוונסי, דייויד מויס עם עוד מפח נפש ויונייטד מודחת מהגביע בסיבוב השלישי בפעם השנייה בלבד ב-29 השנים האחרונות.

שחקני נוטינגהאם פורסט, ג'יימי פטרסון (מלפנים), הנרי לנסברי. Laurence Griffiths, GettyImages
משחק חייו. ג'יימי פטרסון/GettyImages, Laurence Griffiths

נוטינגהאם פורסט - ווסטהאם 0:5

ג'יימי פטרסון בן ה-22 הגיע בקיץ מוולסול לנוטינגהאם פורסט תמורת כ-800 אלף ליש"ט כשחקן שעתידו לפניו. בחצי העונה הראשונה שלו בקבוצה הוא בעיקר עסק בהתאקלמות ובישיבה על הספסל, אבל היום, דווקא נגד קבוצת פרמיירליג, הוא איפס כוונות ורשם את משחק חייו. כשהוא הוחלף בדקה ה-83 הוא קיבל סטנדינג אוביישן בסיטי גראונד.

ההפצצה של פורסט התחילה עם פנדל מוצלח של ג'אמל עבדון בדקה ה-12 אחרי עבירה על פטרסון ובמחצית השנייה הגיע הקונצרט של החלוץ האנגלי. הוא כבש את הראשון שלו בדקה ה-65, קבע 0:3 בדקה ה-71 וחתם את החגיגה הפרטית 11 דקות לסיום. שלושער ב-15 דקות. בתוספת הזמן עבדון בישל לאנדי ריד את החמישי והבטיח ניצחון בלתי נשכח עבור פורסט והפסד שייזכר עוד זמן רב בווסטהאם. הקבוצה האומללה של סם אלרדייס, שניצבת מתחת לקו האדום בפרמיירליג, עם תבוסה קשה לקבוצה שנמצאת במקום הרביעי בצ'ימפיונשיפ.

מאמן ווסטהאם, סם אלרדייס. GettyImages
איזו מכה. אלרדייס בסיטי גראונד היום/GettyImages

דרבי קאונטי - צ'לסי 2:0

ז'וזה מוריניו נתן מנוחה ללא מעט שחקני הרכב, אבל למרות שהבלוז לא הרשימו, הם גם לא התקשו לנצח בפרייד פארק ולעלות לסיבוב הרביעי. ג'ון אובי מיקל נגח פנימה אחרי כדור חופשי של וויליאן בדקה ה-66 ואוסקר הכפיל ולמעשה חתם את התוצאה בדקה ה-71 עם בעיטה חדה וחזקה. צ'לסי תארח את סטוק סיטי בסיבוב הבא.

ליברפול - אולדהאם 0:2

כמו מוריניו, גם ברנדון רוג'רס עלה בהרכב משני לחלוטין למשחק הזה, אבל זה לא מנע ממנו לעלות בקלות לשלב הבא בגביע. אחרי 54 דקות עקרות הצליח יאגו אספאס חלוץ הרכש שהגיע מסלטה ויגו לכבוש את הראשון למארחים. ג'יימס טארקוסקי קבע את תוצאת הסיום עם שער עצמי בדקה ה-82.

סנדרלנד - קרלייל 1:3
לסנדרלנד: אדם ג'ונסון (34), שון אוהנלון (50, עצמי), אל חאג' בה (90). לקרלייל: מאטי רובסון (43).

סטיבן ג'רארד שחקן ליברפול מול אדם רוני שחקן אולדהאם (בתמונת ראש את השחקן עם האדום). GettyImages
עלייה קלילה לסיבוב הרביעי. ג'רארד מול אולדהאם/GettyImages

בתוך כך היום נערכה הגרלת הסיבוב הרביעי בגביע:

סנדרלנד - קידרמיסטר/פיטרבורו
בולטון - קרדיף סיטי
סאות'המפטון - יוביל טאון
האדרספילד - צ'רלטון/אוקספורד
נוטינגהאם פורסט - איפסוויץ'/פרסטון
סאות'נד - האל סיטי
רוצ'דייל - מקלספילד/שפילד וונסדיי
ארסנל - קובנטרי
סטיבנייג' בורו - אברטון
וויגאן/מ.ק דונס - קריסטל פאלאס
צ'לסי - סטוק סיטי
בלקבורן/מנצ'סטר סיטי - בריסטול סיטי/ווטפורד
בורנמות'/ברטון אלביון - ליברפול/אולדהאם
בירמינגהאם/בריסטול רוברס/קראולי - סוונסי
שפילד יונייטד - נוריץ'/פולהאם
פורט וייל/פלימות' - ברייטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully