וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקוניס: "נתלונן במשטרה, לגלות את מניעיו של אסתרון"

5.1.2014 / 22:28

בבני הרצליה זועמים על השופט שהרחיק את בירנבוים. המאמן: "שום סיבה שזה יקרה". הרוש חוגג, שרף מודאג מההגנה

יושב ראש בני הרצליה אלדד אקוניס דורש להשעות את השופט עומר אסתרון, אחרי תקרית סוערת שאירעה הערב (ראשון) במלחה במהלך המשחק בין הפועל ירושלים לבני הרצליה, ואף אמר שייתכן שהקבוצה תגיש נגדו תלונה במשטרה.

מאמן בני הרצליה אפי בירנבוים זועם על השיפוט. מגד גוזני
"אתה הרסת את המשחק". בירנבוים מול אסתרון/מגד גוזני

בני השרון זועמת: "אסתרון לא יכול לשפוט יותר כדורסל"

הערב מאמן הרצליה אפי בירנבוים הורחק על ידי אסתרון, אחרי שהמאמן ספג שתי עבירות טכניות, ובתגובה התפרץ על השופט בצורה קיצונית והשתולל על הפרקט. "אתה גמרת את המשחק", צרח בירנבוים על השופט. יש לציין שבמהלך המחצית הראשונה, הפועל ירושלים הגיעה 25 פעמים לקו העונשין, לעומת פעם אחת בלבד של הרצליה.

יו"ר הקבוצה אלדד אקוניס אמר דברים קשים במהלך שידור המשחק בערוץ הספורט: "זו לא פעם ראשונה שאסתרון שופט אותנו ככה. אני דורש מהאיגוד להשעות אותו, הוא לא יכול לשפוט יותר כדורסל אחרי מה שקרה פה. צריך לפתוח בחקירה כדי לגלות מה המניעים שלו כדי לגמור את המשחק. צריך להשעות אותו עד תום העונה.

"אם ראשי הכדורסל ואיגוד השופטים לא יעשו מה שצריך, הרצליה תגיש תלונה במשטרה כדי לבדוק את המניעים של אסתרון במשחק הזה. זו לא פעם ראשונה שזה קורה. הוא גמר לנו את העונה. צריך לעשות סוף לדבר הזה. השופטים לא יכולים לעשות מה שהם רוצים".

אפי בירנבוים עצמו אמר בסיום: "שרקו לנו לפאול טכני למרות שאף אחד מהספסל אפילו לא התרומם. לא זזו מהכיסאות. קיבלנו מהצד השני של המגרש טכני. השופט עבר לידי ושאלתי למה הטכני? אז דפק לי עוד טכני. אין שום סיבה שזה יקרה, אני כבר לא מדבר על זה שהוא מאיים בטכניות כבר בדקה הראשונה של המשחק. זה נכון שאני ידוע בתור מאמן שהוא אימפולסיבי, אבל הייתי רגוע מאוד היום, יש מצלמות שיוכיחו שהיינו מאוד רגועים".

בצד המנצח, ברייסי רייט שהגיע לסיכום כספי עם הפועל ירושלים יצטרף לקבוצה עד יום שלישי. מי שצפוי לשלם את המחיר הוא חנן קולמן שמסתמן שיעבור למכבי אשדוד.

מאמן בני הרצליה אפי בירנבוים זועם על השיפוט. מגד גוזני
25 זריקות מהעונשין לירושלים, מול 1 בלבד להרצליה במחצית. אפי זועם/מגד גוזני

שלומי הרוש: "הרגשתי שאני חייב לקהל ולמועדון"

ההצגה האישית של הערב היתה שייכת לשלומי הרוש, שהיה רחוק ריבאונד אחד מטריפל דאבל והעמיד שורה סטטיסטית נדירה של 23 נקודות, 9 ריבאונדים, 10 אסיסטים ו-46 נקודות מדד. "אחרי המשחק הקודם, שאישית לא היה כל כך טוב בו, הרגשתי שאני חייב לקהל ולמועדון שנתן לי המון. אני שמח שהיה לי משחק טוב, אבל הניצחון הזה הרבה יותר חשוב לנו כרגע".

ליאור ליובין, ששחרר המון לחץ בסיום, הוסיף: "עשינו שינויים טקטיים אבל בסוף זה מה שהשחקנים מביאים, והיכולת להוציא מעצמם את המירב. עשינו מהלכים של אופי, ריבאונד התקפה וכדורים שברחו שניצחו לנו את המשחק. במשחקים צמודים זה ההבדל. השחקנים עשו את זה. בעיקר השחקנים לקחו אחריות, אחרי המשחק שלנו נגד גלבוע הם לקחו אחריות ואמרו שזה תלוי בנו איך שנשחק, ואני שמח שזאת התוצאה. אני מבין תסכול של קהל, בטח אחרי המשחק נגד גלבוע, אבל לפני שלושה ימים כולם היללו אותנו על מכבי תל אביב. זה מועדון שלא אוהב הפסדים, אבל יודע לקבל הפסדים בדרך שמשקפת את הזהות של המועדון. לקחתי את זה בפרופורציות. צריך לנחות שחקן מחר, אנחנו עושים כל מה שאנחנו יכולים לחזק את הקבוצה".

המאמן המפסיד נדב זילברשטיין ניסה להסביר את הכושר הרע של קבוצתו ואמר: "לא הופענו לחצי השני, חולון העלו מאוד את רמת האגרסיביות שלהם, ואנחנו הפכנו להיות רכים יותר ויותר. האניקאט זו בעיה כי זה שינה לנו את הקבוצה לגמרי, אנחנו כבר לא גדולים ואתלטיים. אנחנו פשוט צריכים להגיע להבנה שאנחנו צריכים לעצור את הגלגל הזה, ובשביל זה צריך לשחק כמו ששיחקנו בחצי הראשון, צריך בדקות הקשות, כמו ברבע השלישי, להיות קצת יותר אגרסיביים ולא לתת דברים קלים". על הירידה ברמה של מאיר טפירו אמר המאמן: "אני קיבלתי החלטה בתחילת השנה שאני הולך עם מאיר, ואני אמשיך ללכת איתו, פשוטו כמשמעו. הוא מנוסה, ירים את עצמו, והוא ימשיך לעזור לנו לנצח משחקים".

מאמן הפועל חולון ליאור ליובין. יוסי ציפקיס
המון לחץ השתחרר. ליובין/יוסי ציפקיס

הפסד בכורה לשרף: "צריך להילחם כדי להישאר בליגה"

צביקה שרף רשם הפסד בכורה כמאמן מכבי ראשון לציון, כשהכתומים שלו הובסו 85:68 על ידי הפועל גלבוע/גליל עליון. "לא הצלחנו לנצח קבוצה שישחקה הערב הרבה יותר טוב מאיתנו", הודה שרף בסיום. "שיחקנו הגנה לא טובה ונתנו להם לעשות הרבה שלשות וגם התקפות מתפרצות. בסך הכול צריך לזכור שאנחנו עדין נאבקים על המקום שלנו בליגה ועלינו להילחם בכדי להישאר בה".

כצפוי, דראגו פשאליץ' שוחרר מגלבוע/גליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully