וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הדין העליון ביטל את הרדיוס של הפועל ת"א

הקבוצה שנענשה בהתפרעות אוהדים בדרבי תוכל לארח את המשחק מול הפועל חיפה בבלומפילד. הדיון חוזר לבית הדין

one

בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל החליט היום (ראשון) לבטל את העונשים שהוטלו על הפועל תל אביב לפני כשבועיים, כולל עונש הרדיוס עם קהל שנגזר על הקבוצה במשחק בליגה הקרוב מול הפועל חיפה, ולהחזיר את התיק לבית הדין המשמעתי לדיון חוזר.

כזכור, האדומים ספגו עונש קשה בעקבות התפרעות האוהדים בדרבי התל אביבי האחרון. הפועל תל אביב כבר התכוננה לארח את המשחק בנתניה, אבל כעת המשחק ייערך בבלומפילד. בנוסף, ספגה הקבוצה קנס כספי של 30 אלף שקל בפועל ו-40 אלף שקל על תנאי. כזכור, במשחק הדרבי האחרון זרקו האוהדים חפצים בעקבות חגיגת השער של ערן זהבי שחגג מולם עם תנועת אקדחים.

אוהדי הפועל תל אביב. קובי אליהו
ייהנו מבלומפילד גם השבוע. אוהדי הפועל תל אביב/קובי אליהו

הדיין הפעיל עונש על תנאי שעמד לחובת הקבוצה מחודש מאי 2013 אחרי שהפועל תל אביב הואשמה בסעיף דומה בדרבי שבו הפסידה 4:2 כשאז ספגו האדומים קנס והוארך העונש על תנאי על חשבון הטלת עונש רדיוס. בעקבות הדברים, החליטה הקבוצה לערער, וטענה: "מדובר בעונש בלתי מידתי ומופרז שאינו עולה בקנה אחד עם ענישה של קבוצות אחרות במקרים דומים ואף חמורים יותר". עוד הביעו תמיהה כיצד בדו"ח השופט של המשחק לירן ליאני לא צוינה התפרעות האוהדים, ואילו משקיף המשחק כתב בפירוש כי על כל צוות השיפוט נזרקו חפצים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully