וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוריס קליימן נערך לעזיבת הפועל תל אביב

עמית גולשטיין

5.1.2014 / 8:16

לשוער סעיף בחוזה שאם לא ישותף ב-70 אחוזים מהמשחקים יוכל לעזוב ללא תמורה, ומחפש קבוצה אחרת. שכטר בפייסבוק: "הניצחון שחרר הרבה לחץ שהצטבר, הקהל נתן לי הרבה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

לא מעט לחץ השתחרר אתמול (שבת) בהפועל תל אביב אחרי הניצחון 0:2 על מכבי פתח תקווה. האדומים אומנם מודים כי היכולת במשחק לא הייתה טובה אבל הניצחון הוא העיקר. "עברנו עלינו שבועות קשים", אמר אחד השחקנים. "היה קשה לתפקד תחת כל כך הרבה לחץ. האווירה הייתה קשה בקבוצה בגלל התוצאות. אנחנו יודעים שזה לא משחק גדול שלנו אבל מגיע גם לנו לשמוח עם ניצחון".

בקבוצה ציינו מספר שחקנים לטובה. הראשון הוא אוראל דגני שממשיך להיות סוג של הפתעה בעמדת הבלם. כרגע נראה כי דגני ימשיך לקבל את הקרדיט מבן שמעון במרכז ההגנה לצדו של ברנקו איליץ' שישוב להרכב במשחק מול הפועל תל אביב. השחקן השני שקיבל מחמאות הוא לא אחר מגילי ורמוט שגם אצלו ירדו הרבה משקולות מהכתפיים אחרי שכבש. האחרון, הוא החלוץ עומר דמארי ששוב הוכיח אתמול שהוא נכס גדול לאדומים: "זה יפגע לנו מאוד בקבוצה אם עומר יעזוב", אמר אחד מחבריו לקבוצה. "הוא היחיד ששומר על יציבות מתחילת העונה. וגם בעונה כזו כבר עם תשעה שערים. זו תהיה בעיה גדולה למצוא לו מחליף והנהלה צריכה לעשות את כל המאמצים להשאיר אותו".

למרות המתח עם עמותת האוהדים בהנהלה מתעקשים כי רק מכירת דמארי היא זו שתביא לכיסוי הגרעון התפעולי של חמישה מיליון שקל. אגב, בהפועל הגיבו בחיוך לפרסומים בכלי התקשורת על מכירתו של עומר דמארי למכבי פתח תקווה בחזרה: "עומס לוזון מנסה לקדם את העסקה אז הוא עושה תרגילים בתקשורת", אמר גורם בקבוצה. "לפני שבוע וחצי הוא אמר בדרך אגב שאם שחר הציע 600 אלף יורו אז גם הוא מציע וזה היה סוף לסיפור". בהפועל מתעקשים כי לא ימכרו את מחצית כרטיסו של דמארי בפחות ממיליון יורו ולכן המשא ומתן בינם לבין מכבי חיפה תקוע כרגע.

עם או בלי קשר למכירה בעמותה מפעילים לחצים על עידו חג'ג' לסגור את הגרעון. אנשי העמותה טוענים כי חג'ג' הבטיח שיכסה את הנזקים אם יהיו כאלה בשל אי העפלתה של הפועל לליגה האירופית וכעת לוחצים עליו לעמוד במילתו.

עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
"תהיה בעיה למצוא לו מחליף". דמארי/קובי אליהו

עוד בנושא העברות שחקנים שניים שעתידם לא ברור הם איתי שכטר ובוריס קליימן. שכטר בודק אופציות באירופה ונראה כי אם תהיה אופציית מעבר ראלית עבור החלוץ, הפועל לא תקשה על מעבר שכזה. שכן שכטר כבר הביע בפני קרוביו את התסכול שהוא חווה באדום הן מצד התקשורת והן מצד האוהדים . בימים הקרובים נראה שייקבע עתידו באדום שכן כרגע אין הצעות רשמיות על החלוץ מלבד הפרסום שמכבי תל אביב מעוניינת בו. בכל אופן, החלוץ שלא נכלל אתמול בסגל עקב מתיחה במפשעה אמור לקבל זריקה מחר ולנוח עוד מספר ימים וכרגע נמצא בספק גם למשחק מול הפועל חיפה.

בינתיים, שכטר כתב בדף הפייסבוק שלו: "הניצחון שחרר הרבה לחץ שהצטבר אצל כולנו, שחקנים, אוהדים והנהלה. אני מאמין באמונה שלמה שבעזרת החוזק והביחד שלנו, נהיה כעת חזקים יותר וחדורי אמונה, ונוכל להגיע למקומות שאנחנו צריכים להיות בהם. באופן אישי, היה לי קשה מאוד לשבת ביציע בשבועות האחרונים בגלל הפציעה בלי שיכולתי לעזור לקבוצה. הקהל של הפועל נתן לי כל כך הרבה, ואני מבטיח להחזיר לו ולהנהלה על ההשקעה והאהבה. אני עם הפועל גם בטוב וגם ברע ואין לי שום כוונה ללכת לאף מקום אחר, ולא צריך להתייחס לשמועות סתמיות".

ההפתעה היותר גדולה לאדומים אמורה להגיע מכיוונו של קליימן. לשוער סעיף בחוזה שבו נכתב כי אם לא יהיה משותף בכ-70 אחוז מהמשחקים של הקבוצה יוכל לעזוב ללא תמורה. נראה כי קליימן כבר החל לחפש קבוצות שתהיינה מכונות לקלוט אותו בתור שוער ראשון ואם דני עמוס ימשיך לקבל את הקרדיט כשוער ראשון של האדומים, קליימן יעזוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
בוריס קליימן שוער הפועל תל אביב. ברני ארדוב
לא מתכוון לשבת על הספסל. קליימן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully