וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיר עגייב: "אלה היו החודשיים השחורים בחיים שלי"

בני יהודה חזרה לחייך, כובש שער הניצחון: "אנחנו מאמינים כל הזמן. יש כאן קבוצה טובה בסך הכל". ווקר ייבחן מול כפר שלם

one

בני יהודה רשמה אמש (שבת) את אחת מהפתעות העונה כשניצחה 0:1 את בני סכנין באצטדיון דוחא, וקטעה רצף של שישה הפסדים רצופים ו-14 משחקים ללא ניצחון מאז המחזור הראשון. זה היה ניצחונו הראשון של המאמן החדש יוסי אבוקסיס, וכעת מקווים במועדון שהוא ייתן לשחקניו ביטחון לקראת המשך המאבקים בתחתית ליגת העל. במחזור הקרוב יארחו הזהובים את הפועל באר שבע, ולאחר מכן יצאו לקרב תחתית לוהט בחוץ נגד מכבי פתח תקוה.

למרות הניצחון, בבני יהודה לא מסתנוורים וממתינים בקוצר רוח לפתיחת חלון ההעברות שייפתח השבוע, כדי לצרף עוד שני שחקני רכש נוספים לקבוצה. עד כה הוחתמו המגן עומר ורד והחלוץ האנגלי ג'יימס קין, שצפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו מול באר שבע. אחד השמות החמים שנמצאים על הפרק הוא שמו של החלוץ שלומי אזולאי ממכבי חיפה שעשוי להגיע בהשאלה עד סיום העונה. היום תקיים הקבוצה משחק אימון נגד הפועל כפר שלם מליגה א', כדי לבחון את הקשר ליאם ווקר, שחקן נבחרת גיברלטר, שהחל להיבחן ביום שישי וצפוי להישאר במעקב גם במהלך השבוע הקרוב.

עגייב עקץ, בני יהודה ניצחה 0:1 בדוחא

יוסי אבוקסיס חגג בסיום: "חזרנו לחיים"

אביב חדד חוגג עם אוהדי בני יהודה. אדריאן הרבשטיין
"חייבים לצאת מכאן לדרך חדשה"/אדריאן הרבשטיין

"חיכינו לרגע הזה כל כך הרבה זמן", אמר שחקן בקבוצה בסיום. "עברנו תקופה כל כך קשה והכל הלך לנו הפוך. חייבים לצאת מכאן לדרך חדשה ולצאת מהמקום שבו אנחנו נמצאים עכשיו". בסיום המשחק חגגו השחקנים עם כמה עשרות מאוהדי הקבוצה שהצפינו עד סכנין, וגם בחדר ההלבשה נרשמו חיוכים ומראות של שמחה שלא נראו שלושה חודשים.

המאמן אבוקסיס פתח במערך הגנתי מעובה, כאשר כל השחקנים הציגו משחק לחימה ללא פשרות לאורך כל 90 הדקות. אביב חדד, גל כהן ואיציק עזוז שתופקדו במרכז ההגנה, קיבלו מחמאות רבות וגם השוער דלה איינוגבה, הצליח לשמור סוף סוף על רשת נקייה לאחר שמונה משחקים רצופים בהם ספג. בקבוצה ציינו לטובה גם את המבשל נס זמיר וכן את אמיר עגייב כובש שער הנצחון. עוז ראלי שלא שיחק בשל צבירת כרטיסים צהובים, צפוי לשוב להרכב במשחק הקרוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אמיר עגייב שחקן בני יהודה חוגג. אדריאן הרבשטיין
"התפרצות עצומה של רגשות, לא ידעתי בכלל לאן אני רץ". אמיר עגייב/אדריאן הרבשטיין

"השתחרר המון אוויר אחרי הניצחון הזה", אמר עגייב לוואלה! ספורט. "היו לנו חודשיים שחורים, אולי הכי שחורים שהיו לי בחיים. אני שמח שעשינו את זה כולם ביחד. כל השחקנים נתנו הכל. הראנו סוף סוף ניצוצות של כדורגל והנענו טוב את הכדור. שמרנו טוב בהגנה וזה השתלם לנו, בסוף גם הרגע שלנו הגיע".

עגייב נשאל האם הוא וחבריו באמת האמינו שאפשר לנצח במגרש קשה כמו סכנין והשיב: "אנחנו מאמינים כל הזמן. יש כאן קבוצה טובה בסך הכל. אנחנו עולים בכל משחק כדי לנצח וניתן הכל כדי לקחת משחקים. יש עוד הרבה מאוד משחקים והמון נקודות בקופה. תכף נפתח החלון של ינואר ויגיעו עוד שחקנים שיעלו את הרמה ואני מאמין שיהיה בסדר".

הקשר הצעיר התייחס להתרגשות הגדולה שלו אחרי כיבוש השער ואמר: "אי אפשר לתאר כמה הייתי מאושר. זו היתה התפרצות עצומה של רגשות, לא ידעתי בכלל לאן אני רץ. הכל יצא ממני. זה לחץ של חודשיים שיצא החוצה. חיכינו המון זמן לניצחון הזה ואני שמח מאוד, אבל היום כבר נשכח את המשחק הזה ונתחיל להתכונן לבאר שבע. לא חגיגות ולא כלום, רק חושבים על באר שבע". עגייב שיחרר גם הצהרה לקהל ואמר: "אני מבטיח לאוהדים היקרים של בני יהודה שאני אתן את כל כולי כדי שבני יהודה תישאר בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully