וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: עימותים בין מניפי דגלי פלסטין למתנגדים

4.1.2014 / 20:09

ארגון האולטראס של אוהדי סכנין התעמת עם מספר אוהדים שביקשו להניף את הדגלים. חשש: קרע בשריר להידאלגו

one

הריצה הנהדרת של בני סכנין נעצרה הערב (שבת) עם הפסד ביתי מפתיע מאוד דווקא מול בני יהודה סוגרת הטבלה שמצידה השיגה ניצחון בכורה מאז מחזור הפתיחה. כמו במשחקיה האחרונים מול הפועל תל אביב והפועל עכו, סכנין שוב הציגה כדורגל התקפי ויזמה, אך נכנעה לעקיצה של אמיר עגייב בדקה ה-67 ונחלה הפסד שלישי בלבד העונה. מעבר להפסד, בסכנין מודאגים מאוד מהפציעה של כריסטיאן הידאלגו, הקשר הספרדי שנכנס כמחליף ונפצע אחרי מספר דקות על המגרש. הידאלגו סובל מכאבים עזים והחשש הוא שהוא סובל מקרע בשריר.

מה שהעיב על המשחק הזה היה אירוע חמור שנרשם במהלך הפסקת המחצית על רקע הנפת דגלי פלסטין. בהנהלת סכנין נפגשו בתחילת השבוע עם אוהדי הקבוצה שהבטיחו לא להניף שוב את הדגלים המתסיסים, אך למרות זאת הונפו מספר דגלים שהוסרו על ידי אנשי ההנהלה והמאבטחים. על פי טענת אנשי הקבוצה, חלק מאוהדיה הלא מזוהים של סכנין ביקשו להחזיר את הדגלים ליציעים אך אוהדי האולטראס ביקשו שיורידו אותם כדי לא להתסיס את האווירה ונרשמו חילופי דחיפות בין האוהדים. בהתערבותם של אנשי האבטחה נמנעה תקרית גדולה יותר והמשחק נמשך ללא הדגלים והסתיים בשלום, לפחות מהבחינה הזו.

אוהדי בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
גרמו שוב לפרובוקציות. אוהדי סכנין עם דגל פלסטין/אדריאן הרבשטיין

"פתחנו את המשחק מצוין אבל שאתה לא מבקיע אז אתה סופג", כך אמר בסיום מאמן סכנין מרקו בלבול, שהחמיא גם לקהל למרות האירועים: "תמיד החמאתי לקהל. הוא דוחף אותנו והלוואי על כל קבוצה שיהיה לה קהל כזה. בסגל צריך עומק ואפשרויות. יש לנו סגל טוב אבל אנחנו רוצים להתחזק בעוד שחקן".

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. אדריאן הרבשטיין
ניצחון יקר מאוד. יוסי אבוקסיס/אדריאן הרבשטיין

בצד השני, אנחת רווחה השתחררה בבני יהודה אחרי שהקבוצה השיגה ניצחון ליגה שני בלבד העונה והחזירה לעצמה את הסיכויים לשרוד בליגה. יוסי אבוקסיס, שבמשחקו הראשון כמאמן הקבוצה הפסיד 2:0 למכבי תל אביב החזקה, רשם ניצחון במגרש קשה מאוד.

"אנחנו יכולים סוף סוף לחייך. הרבה זמן לא ניצחנו ולנצח פה בסכנין זה דבר גדול", אמר בסיום אבוקסיס, "העבודה עוד קשה כדי להישאר בליגה. דיברנו על זה שאסור לתת לסכנין לצאת למתפרצות והשחקנים עשו דברים באופן טוב. זה ניצחון שהחזיר אותנו לחיים והוא היה חשוב לנו מאוד".

על חודש ינואר אמר אבוקסיס: "נרצה להתחזק בכמה שחקנים בחלק הקדמי אבל אחרי ניצחון כזה אי אפשר לבקש יותר".

על סאגת מינוי מאמן הנבחרת אמר המאמן: "כולם יודעים כמה אני אוהב את אלי גוטמן, הוא המאמן מספר אחת בישראל בפער אבל אני מתייחס רק לבני יהודה מעכשיו".

לירוי צעירי שחקן בני יהודה חוגג. אדריאן הרבשטיין
הודה לאוהדים בסיום. לירוי צעירי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully