וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות פנתה לאיגוד השופטים, שפסק: מותר לחבוש כיפה

לאחר הסערה שעוררה ההנחיה של איגוד השופטים, הוחלט לאפשר עד לסיום העונה לשחקני הליגות הנמוכות לחבוש כיפה במשחקים

ההתאחדות לכדורגל ואיגוד השופטים ביצעו הבוקר (שישי) פניית פרסה בכל מה שקשור להחלטות לגבי האיסור על חבישת כיפה במשחקי כדורגל. כזכור, אתמול הוצאה הנחיה שאוסרת על שחקנים לחבוש כיפה במהלך המשחק כשבין השאר דרשו באיגוד השופטים למנוע מהשחקן יאיר כהן צדק, בחור חרדי, לשחק עם כיפה על ראשו. ביפו כעסו מאוד וגם השחקן התכוון שלא לוותר על חבישת הכיפה, אבל הבוקר כאמור התקבלה החלטה שונה.

אתמול: ההתאחדות אסרה על חבישת כיפה במשחקי הנמוכות

שחקני מכבי קביליו יפו. קובי אליהו
איש באמונתו יחיה, עד לסיום העונה. יאיר כהן צדק/קובי אליהו

אנשי ההתאחדות לכדורגל ואיגוד השופטים נועדו הבוקר והחליטו כי עד לסיומה של העונה יישמר הסטטוס קוו בליגות הנמוכות, כלומר א', ב' ו-ג' כך שכל שחקן שומר מסורת שיבחר לשחק עם כיפה לראשו יוכל לעשות כך ומבלי שהדבר יצויין כלל בדו"ח השופט. בהתאחדות הדגישו כי מעולם לא הועמד לדין שחקן על חבישת כיפה.

עוד הדגישו בהתאחדות כי אם יהיה צורך בכך, בסיומה של העונה יתקיים דיון מחודש שבמהלכו ייבחן הנושא מחדש ויוחלט כיצד ניתן להתאים את הנהוג בליגות החובבניות לכללים המחייבים של פיפ"א בעניין הציוד שעימו רשאי שחקן כדורגל להופיע על כר הדשא. חשוב להדגיש כי ההנחיה לא חלה על שחקני הליגות המקצועניות, כלומר ליגת העל והליגה הלאומית, שבהן אסור לשחקנים לחבוש כיפות.

גם חבר הכנסת אחמד טיבי תמך בהחלטה החדשה וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "ההחלטה של ההתאחדות לכדורגל להעניש שחקן ששם כיפה היא טעות מגוחכת. איני רואה בצעד זה הפרה של חוק כלשהו או איום או פגיעה בערכים ספורטיביים".

כזכור מוקדם יותר העונה קיבלו השופטים הנחיה לשלוף כרטיס צהוב על הוצאת כיפה במהלך משחק, זאת לאחר שקשר הפועל עכו גיא דיין חגג כך פעמיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully