וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו שוקל מערך של שלושה בלמים

1.1.2014 / 16:19

מאמן מכבי חיפה בונה מערך עם שני שחקני קו, טואטחה ומשומר, לקראת מכבי תל אביב. עסקת אנדריי פיליאבסקי מתקדמת

עריכת וידאו: טל רזניק

אחרי האסיפה שערך שלשום (שני) לשחקנים, אריק בנאדו ממשיך להכין את מכבי חיפה לקראת המשחק מול מכבי תל אביב ביום שני (20:50). אחת האפשרויות שנשקלות בצוות המקצועי היא לעלות במערך של שלושה בלמים יחד עם שני שחקני קו. המערך הזה מזכיר מאוד את זה שאימץ לואיס פרננדז בנבחרת, כשזו שיחקה מול נבחרות בכירות ממנה.

אם בנאדו אכן יפתח במערך הזה, דקל קינן יקבל עדיפות על פני אנדריי פיליאבסקי אם הוא יהיה כשיר. עסקת העברתו של הבלם לוולין לוצק, עליה פורסם בוואלה! ספורט, טרם נסגרה, אך נרשמה התקדמות בעניין. גם אם פיליאבסקי יסגור השבוע, הוא יעזוב רק בשבוע הבא משום שהקבוצה בפגרה ותשוב להתאמן ב-9 בינואר.

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
מערך שמזכיר את זה של לואיס פרננדס. אריק בנאדו/קובי אליהו

כפי שפורסם אתמול, חיפה שוקלת להשאיל את אחד המגנים שלה, שמואל שיימן או אלעד גבאי, בחודש ינואר. שיימן לא מרוצה ממעמדו ושוקל לעזוב בכל מקרה. טאלב טואטחה שלא התאמן אתמול צפוי להיות כשיר למשחק. הקבוצה ערכה היום משחק אימון פנימי מול קבוצת הנוער (1:5 לבוגרים) ושם תרגל המאמן מספר מערכים. גוסטבו בוקולי הפצוע יחזור לאימונים בהדרגה.

חיפה ממשיכה במגעים בנוגע לצירוף עומר דמארי. בשלב זה הנשיא יעקב שחר עדיין לא מתלהב להשקיע בחלוץ זר, מה גם שבנאדו מעדיף את דמארי. בימים האחרונים הוצעו למועדון מספר חלוצים זרים, אך ההחלטה לגביהם הוקפאה עד להודעה חדשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully