וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה נוטה להשאיל את אחד המגנים בינואר

31.12.2013 / 11:46

גבאי או שיימן עשויים לעזוב. שחר ועמוס לוזון ישוחחו בנושא דמארי. מכבי פ"ת דרשה ארבעה שחקנים, חלקם לא מוכן לעבור

one

מכבי חיפה שוקלת להשאיל את אחד המגנים שלה, שמואל שיימן או אלעד גבאי, בחודש ינואר. הנושא זה עלה על הפרק בשיחה שנערכה בימים האחרונים לגבי השאלת שחקנים בחלון ההעברות. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, שיימן לא מרוצה ממעמדו ושוקל לעזוב, ואילו הפועל תל אביב כבר פנתה לירוקים בעניין גבאי. אם גבאי יעזוב, שיימן יוכל לתפקד גם כמגן ימני. אם שיימן יושאל, ייתכן שסארי פלאח או שחקן נוער יתפקד כמגן שמאלי במקרה הצורך.

העניין לגבי שיימן מעט מורכב, משום שחיפה צריכה להחליט עד ה-1 במרץ אם היא מממשת את האופציה עליו לשנתיים נוספות. הנטיה כרגע היא כן להאריך את ההסכם מתוך הנחה שטאלב טואטחה ייצא לאירופה בתום העונה או לכל המאוחר בתום העונה הבאה.

אלעד גבאי שחקן מכבי חיפה מול חן דילמוני שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
יישלח לקבוצה חדשה? אלעד גבאי/אדריאן הרבשטיין

נציגי עומר דמארי צפויים להיפגש בקרוב מאוד עם הנשיא יעקב שחר. מאז תחילת השבוע מופעל לחץ על החלוץ לעבור לירוק. ההערכה היא שחיפה תציע לו שדרוג של עשרות אחוזים ביחס לחוזהו בהפועל, אבל לא תסכים לשלם שכר מופרז. "עוד לפני השכר שלו, צריך לסכם את נושא המעבר עם עמוס לוזון. עד סוף השבוע כנראה שנדע מה קורה. המטרה היא לסיים את העניין הזה כמה שיותר מהר, כי לא מעט דברים תלויים בעסקה הזאת", אמרו אתמול במועדון.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, לוזון דרש בשיחה האחרונה עם שחר לקבל שחקנים תמורת סיכום העסקה. בשלב הראשון עלו שמותיהם של חן עזריאל (לא כולם בפתח תקוה משוכנעים שכדאי להחתימו בשל כושר המשחק הלקוי) ואיציק כהן, שרוצה לעבור ונראה כגע כאופציה הריאלית יותר. פתח תקוה דרשה גם מעבר של אחד משני שחקנים, שלומי אזולאי ואחד המגנים. כרגע, אזולאי מעדיף לשחק בקבוצת צמרת וכך גם המגנים, שכרגע לא מוכנים לעבור. דינו אנדלובו לא עלה על הפרק משום שהבהיר שהוא מעדיף לשחק מחוץ ליבשת, ואם ישחק בישראל יעדיף את בני יהודה כאופציה ראשונה, ואת בית"ר ירושלים כמשנית. אם העסקה תצא לפועל, חיפה תעדיף לשחרר כמה שיותר שחקנים כדי "לקזז" חלק מהסכומים אותם תשלם על דמארי.

חיפה שבה אתמול להתאמן לקראת המשחק מול מכבי תל אביב ביום שני. כזכור, אריק בנאדו ביטל את האימון והסתפק באימון ריצה בים, ארוחת גיבוש, הקרנת קלטות עם שערים ואסיפה ארוכה בה הדגיש: "זה לא היכולת האמיתית שלנו, עשינו הכול טוב עד שספגנו את השער מול אשדוד. יש כאן שחקנים ברמת נבחרת, כולכם שחקנים עם יכולת גבוהה, אני דורש יותר ריכוז כי זה לא שאין לכם את היכולת".

החלוץ ז'ק המאן אמור לחתום השבוע על חוזה לשלוש שנים במועדון. גם נושא העברת אנדריי פיליאבסקי לוולין לוצק אמור להיות מסוכם השבוע, כנראה בחמישי. הקשר גוסטבו בוקולי נטש את האימון היום לאחר שהתלונן על כאבים במפשעה. כרגע הוא בספק למשחק ביום שני. טאלב טואטחה ערך אימון קל והוא צפוי להיות כשיר למשחק.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully