וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו: "יש כאן שחקנים ברמת נבחרת. אני דורש יותר ריכוז"

30.12.2013 / 13:14

מאמן מכבי חיפה ביטל את האימון וערך אסיפה ארוכה: "זאת לא היכולת האמיתית". יחודשו המגעים בעניין עומר דמארי

one

אחרי הניצחון על מ.ס אשדוד, שחקני מכבי חיפה שבו הבוקר (שני) להתאמן ובכך החלו בהכנות לקראת המשחק מול מכבי תל אביב ביום שני. השחקנים שהגיעו למתחם חדר ההלבשה מצאו כיסאות מסודרים במעגל והתבקשו לשבת לקראת אסיפה שערך המאמן אריק בנאדו. המאמן אמר לשחקנים: "אנחנו צריכים ריכוז. זה לא היכולת האמיתית שלנו, עשינו הכול טוב עד שספגנו את השער. ספגנו שער מכלום ואחרי זה איבדנו ריכוז. קיבלנו צ'אנס כי לא היינו בריכוז. יש כאן שחקנים ברמת נבחרת, כולכם שחקנים עם יכולת גבוהה, אני דורש יותר ריכוז כי זה לא שאין לכם את היכולת".

המאמן הקרין קטעים נבחרים מהמשחק נגד אשדוד והעיר הערות טקטיות בנוגע למשחק ההתקפה וההגנה. "אני מצפה שנעמוד יותר גבוה, לצאת יותר קדימה", היו חלק מהדברים שאמר. לאחר האסיפה השחקנים ערכו ריצה על חוף הים ולאחר מכן ערכו ארוחת גיבוש. השחקנים התכבדו בסושי והתבקשו לצפות בתקצירים של שערים גדולים שהבקיעו מסי, רונאלדו, זידאן, וכוכבי כדורגל אחרים. "הייתה אווירה טובה", סיכם אחד מהם.

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
סושי, ריצה בים ואווירה טובה. בנאדו/אדריאן הרבשטיין

הנשיא יעקב שחר, שנכח הבוקר בדיון של ועדת החינוך בנוגע לחלוקת הכספים לקבוצות הספורט, אמור לחדש מחר את המגעים עם הפועל תל אביב ומכבי פתח תקוה בנוגע לעומר דמארי. בחיפה רוצים לקבל החלטה סופית בעניין עד פתיחת מועד ההעברות, על מנת להיערך בהתאם. כזכור, שחר אמור להיפגש השבוע עם המאמן אריק בנאדו בנוגע לעניין דמארי והשניים שוקלים מחדש האם להחתים חלוץ זר. במועדון לא בטוחים שההשקעה כדאית, ובשלב זה מתקדמים המאמצים בצירופו של חלוץ הפועל תל אביב, ובניסיון לשחרר את השחקנים המנודים: איציק כהן (מבוקש במכבי פתח תקוה), חן עזריאל (מבוקש בפתח תקוה ובית"ר ירושלים, מחזיק בהצעה מאוקראינה), אייל גולסה (ינסה לצאת לבלגיה בינואר או בקיץ) וויאם עמאשה (ההערכה היא שיעבור להפועל תל אביב).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
עומר דמארי, הפועל תל אביב. ברני ארדוב
בחיפה לא בטוחים שחלוץ זר עדיף. עומר דמארי/ברני ארדוב

עסקת העברתו של אנדריי פיליאבסקי סוכמה בעל פה, אבל עדיין לא נחתמה. ההערכה היא שעד סוף השבוע השחקן יעבור רשמית לוולין לוצק האוקראינית, שתוכל לרכוש את כרטיסו בתום העונה. עזיבת שלומי אזולאי תלויה בין היתר בשני המשחקים הקרובים. בעניין דודו ביטון ובן שהר, שכבר הוזכרו כמועמד בעבר, העניין הזה יהפוך רלוונטי אם עסקת דמארי לא תצא לפועל ובנוסף אחד מהם יחליט לחזור לישראל.

בעקבות הדרישה הגדולה לכרטיסים לקראת המשחק בבלומפילד, במועדון הוחלט לערוך הגרלה שבה תינתן זכות ראשונים לחלק מהאוהדים לרכישת כרטיס למשחק, כשעדיפות בהגרלה תינתן לבעלי המנויים. ההרשמה להגרלה כבר החלה ותימשך עד יום רביעי בבוקר. לאחר מכן תינתן לזוכים אפשרות לממש את הזכות לרכישת כרטיס עד יום ראשון בבוקר. המחירים: 100 שקל למבוגר או סטודנט, 50 לנוער.

שחקן מכבי חיפה, אנדריי פיליאבסקי. טל לוי
עוזב לאוקראינה. אנדריי פיליאבסקי/טל לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully