וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייפון מונה למאמן האנובר

שחקן העבר של סוסיאדד ונבחרת טורקיה יחליף את סלומקה שפוטר. במועדון אמרו: "החלטה אמיצה, אבל אנחנו מאמינים בו"

שחקן נבחרת טורקיה לשעבר, טייפון קורקוט, מונה למאמנה של האנובר במקומו של מירקו סלומקה שפוטר לפני כמה ימים. טייפון חתם על חוזה לשנתיים וחצי והוא יוצג מחר. מיד לאחר מכן הוא יתחיל בעבודה.

טייפון בן ה-39 נולד וגדל בגרמניה. הוא התחיל את הקריירה בשטוטגרט קיקרס וב-1995 עבר לפנרבחצ'ה. בהמשך לבש גם את מדי ריאל סוסיאדד, אספניול, בשיקטאש וגנצ'לרביליהי. בשנים 1995-2003 ייצג את נבחרת טורקיה 42 פעמים והגיע איתה לרבע גמר יורו 2000. זו תהיה העבודה הראשונה של טייפון כמאמן ראשי. בשנים האחרונות הוא הספיק לעבוד במחלקות הנוער של ריאל סוסיאדד, הופנהיים ושטוטגרט ולהיות חבר בצוות האימון של נבחרת טורקיה.

המנהל הספורטיבי של האנובר, דירק דופנר, אמר: "ההחתמה הזו נעשתה מתוך מחשבה ברורה על העתיד של הקבוצה. החלטנו להחתים מאמן צעיר ומלא מוטיבציה, ששיכנע אותנו בעזרת האישיות והתכניות שלו. אנחנו יודעים שמדובר במינוי אמיץ, אבל אנחנו רואים בטייפון הרבה מאוד פוטנציאל".

המאמן הקודם, מירקו סלומקה, פוטר ביום שישי. הוא הציל את האנובר מירידה ב-2010 והוליך אותה לשתי השתתפויות בליגה האירופית, אבל העונה הזו נפתחה בצורה לא טובה והפסד לפרייבורג לפני היציאה לפגרת החורף, הותיר את הקבוצה במקום ה-13, ארבע נקודות מעל הקו האדום.

טייפון קורקוט. GettyImages
עכשיו בהאנובר. טייפון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully