וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: מירקו סלומקה פוטר מהאנובר

אחרי שמונה הפסדים בשמונה משחקי חוץ וניצחון בודד ב-11 מחזורים, הקבוצה החליטה להיפרד ממאמנה בארבע השנים האחרונות, שהוביל אותה פעמיים לליגה האירופית

בבונדסליגה אומנם יצאו בשבוע שעבר לפגרת החורף הארוכה שלהם, שתימשך למעלה מחודש ימים, אבל זה לא אומר שבקבוצות עצמן הפסיקו לעבוד. בהאנובר החליטו ללכת על שינוי והערב (שישי) הקבוצה הודיעה על פיטוריו של המאמן מירקו סלומקה. בימים הקרובים תמסור הקבוצה הודעה על מחליפו בתפקיד.

סלומקה בן ה-46, אימן בעבר את שאלקה והגיע להאנובר בינואר 2010. בעונתו הראשונה המלאה בתפקיד הוא הוביל את הקבוצה להישג נהדר וסיים במקום הרביעי בליגה. בעונה שלאחר מכן הקבוצה אף העפילה לשלב הבתים בליגה האירופית, אולם פתיחת העונה הנוכחית הייתה רעה מאוד.

מאמן האנובר 96, מירקו סלומקה. Christof Koepsel, GettyImages
כמעט ארבע שנים בתפקיד הסתיימו. סלומקה/GettyImages, Christof Koepsel

האנובר אומנם ניצחה ארבעה מששת משחקיה הראשונים העונה בבונדסליגה, אבל מאז הוסיפה למאזנה ניצחון אחד בלבד ב-11 מחזורים, כאשר במקביל היא סופגת שבעה הפסדים. בנוסף, האנובר הפסידה את כל שמונת משחקי החוץ שלה העונה. ההפסד האחרון היה ממש לפני היציאה לפגרה, 2:1 בחוץ מול פרייבורג, חרץ את גורלו של המאמן, שעוזב את האנובר עם 167 משחקים במאזנו ו-43.11 אחוזי הצלחה.

"זו לא הייתה החלטה קלה, אבל היינו חייבים שינוי", מסר המנהל הספורטיבי של הקבוצה, דירק דופנר, "אני רוצה להודות באופן אישי לסלומקה, שהציל את המועדון מירידה והוביל אותו פעמיים לליגה האירופית. השם שלו תמיד יהיה קשור להצלחות האלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully