וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנדון רוג'רס: "לואיס סוארס הוא מטרה קלה"

מאמן ליברפול הגיב על טענות מוריניו על כך שהחלוץ האורוגוואי צלל במשחק בין הקבוצות: "לא נעשה ניסיון להגיע לכדור"

ליברפול נכנסה למחזורי חג המולד במקום הראשון בטבלה, אלא שבשני המחזורים הראשונים הקבוצה של ברנדון רוג'רס הפסידה למנצ'סטר סיטי וצ'לסי וצללה אל המקום החמישי. למרות זאת, בקבוצה לא איבדו תקווה להמשך העונה הטובה שעוברת עליהם, כשיארחו מחר (רביעי) את האל סיטי בבית, ולאחר מכן יכנסו לרצף של ארבעה משחקים אליהם תגיע כפייבוריטית.

לואיס סוארס, שחקן ליברפול. AP
מקבל גיבוי מהמאמן שלו. לואיס סוארס/AP

"לא רוצה לדבר על זה יותר מדי, המשחקים האלה מאחורינו", אמר רוג'רס לקראת האל סיטי, "לא נרוויח מזה שום דבר עכשיו, חוץ מהגאווה שהרגשתי ממה שהשחקנים שלי הוציאו מעצמם בשני המשחקים האחרונים". בהפסד בסטמפורד ברידג' ביום ראשון איבדה ליברפול את ג'ו אלן וממאדו סאקו שנפצעו לשבועות הקרובים.

במקביל הגיב המאמן הבריטי לדברי ז'וזה מוריניו שקרא לחלוץ הקבוצה לואיס סוארס פרובוקטור לאחר שלטענתו ביצע "צלילה אקרובטית לתוך בריכה": "זה ממש לא נכון", אמר רוג'רס, "כל מי שראה את המשחק ראה את זה בוודאות, אבל לואיס הוא מטרה קלה. הייתה תקופה שכולם קפצו עליו ואמרו שהוא מתחזה, עכשיו הוא היחידי שעוד עושה את זה. אני חושב שמדובר בטענה הגיונת לפנדל על שחקן שלא עשה מאמץ להגיע לכדור, זאת ממש לא הייתה צלילה אקרובטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully