וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "סוארס שחקן מדהים, אבל עושה פרובוקציות"

מאמן צ'לסי טען שחלוץ ליברפול התחזה ותקף: "שונא שחקנים שעושים פרובוקציות". רוג'רס: "גאה בשחקניי למרות ההפסד"

המחזור ה-19 בפרמיירליג שנערך הערב (ראשון) סיפק מספר משחקים גדולים כשבמוקד עמד משחק הצמרת בו ניצחה צ'לסי את ליברפול 1:2 והותירה אותה מחוץ לארבע הגדולות. המחזור האיר פנים לארסנל שהשיגה 0:1 קשה בחוץ על ניוקאסל ועלתה לפסגה. אברטון עלתה למקום הרביעי עם 1:2 על סאות'המפטון.

ז'וזה מוריניו מאמן צ'לסי. AP
שוב יצא הווינר הגדול. מוריניו/AP

למרות הניצחון וההתקרבות לצמרת, מאמנה של צ'לסי ז'וזה מוריניו התייחס בסיום המשחק דווקא להחלטות השיפוט של הווארד ווב וטען לפנדל שלא נשרק על אדן הזאר: "אני חושב שאדן הוכשל ברחבה. זה קורה בכל שבוע ואני לא מבין מדוע שופטים לא נותנים לנו את הפנדלים האלו. הזאר הוא בחור הוגן שלא נופל סתם. זה היה פנדל בגדול".

מוריניו גם טען להתחזות של סוארס ברחבה במחצית השנייה: "סוארס היה צריך לקבל כרטיס צהוב על התחזות. אני שונא שחקנים שעושים פרובוקציות. הוא שחקן מדהים ואני מכבד את האיכות שלו והגישה למשחק, אבל הוא מנסה יותר מדי פרובוקציות במשחקים".

והיו למוריניו גם מילים טובות על הכדורגלנים באנגליה: "שחקנים במדינה הזו ראויים לריספקט גדול משום שהם עושים עבודה מדהימה, הם פשוט מפלצות במובן הטוב של המילה. אני לא מדבר רק על המשחק הזה אלא בכלל על כל המשחקים".

שחקן ליברפול לואיס סוארס לוחץ יד לשחקן צ'לסי ברניסלב איבנוביץ'. GettyImages
שוב ספג מתקפה. סוארס/GettyImages

אדן הזאר, שחקנה של צ'לסי שכבש שער נהדר והיה מצוין, אמר: "נשארנו בצמרת הגבוהה עם ארסנל ומנצ'סטר סיטי ואנחנו צריכים להמשיך ככה. שיחקנו טוב הערב, הנענו את הכדורל ועבדנו ביחד כקבוצה וזה לא משנה מי משחק בחוד - סמואל אטו, פרננדו טורס או דמבה בה - אנחנו מנסים לנצח. אני שמח מאוד שכבשתי היום, אני עובד קשה באימונים וזה השתלם לי הערב".

דויד לואיז, הבלם הברזילאי שתופקד כקשר אחורי במקומו של ראמירס המושעה, אמר: "זה אף פעם לא נעים לספוג שער בדקות הראשונות, אבל הראינו חוסן מנטלי ונתנו הכל על המגרש. אני מאוד שמח עם שלוש הנקודות שהשגנו ועל כך שנלחמנו עד הסוף"

מאמן ליברפול, ברנדן רוג'רס. AP
הרעיף שבחים על שחקניו. רוג'רס/AP

מנגד, ברנדן רוג'רס המאמן של ליברפול שיבח את שחקניו למרות ההפסד ואמר: "אני חושב שהשחקנים שלנו נתנו מאמץ גדול הערב. היו לנו שני משחקים קשים מול מנצ'סטר סיטי וצ'לסי ולמרות שהפסדנו הערב, היינו צמודים עד הסוף וצריך לתת לשחקנים שלי קרדיט על כך".

אחרי שמוריניו קטל את סוארס על התחזות, רוג'רס דווקא טען שלאורוגוואי הגיעה בעיטת עונשין מ-11 מטרים: "לואיס חדר לתוך הרחבה וסמואל אטו הכשיל אותו. הוא אפילו לא הסתכל על הכדור וחסם את סוארס. זה פנדל, או שלא?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully