וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי נתניה כבר עם פער של 10 נקודות בפסגה

שריקי ורול כבשו ב-1:2 על בית"ר תל אביב רמלה, 0:2 מפתיע ליבנה באשקלון. ראשל"צ - הכח 1:2, קטמון - נצרת עילית 2:2

one

בתקציר: ניצחונה של הפועל רמת גן 0:1 על הפועל פתח תקוה

מכבי נתניה ממשיכה בטיול שלה לעבר ליגת העל. הערב (שני) ניצחה המוליכה 1:2 את בית"ר תל אביב רמלה ויצרה פער של 10 נקודות על פני הפועל פתח תקוה השנייה ו-12 על פני בני לוד השלישית. מי שהמשיכה לאבד גובה עם הפסד שני ברציפות היא הפועל אשקלון, שנוצחה במגרשה 2:0 על ידי מכבי יבנה. הפועל ראשון לציון גברה 1:2 על הכח עמידר רמת גן והתקרבה קצת לצד הנכון של הקו האדום, בעוד הפועל קטמון והפועל נצרת עילית נפרדו ב-2:2.

שחקן מכבי נתניה רן רול מול שחקן בית"ר תל אביב וויליאם אווסו. קובי אליהו
מכבי נתניה מטיילת. רן רול מעל וויליאם אווסו/קובי אליהו

מכבי נתניה - בית"ר תל אביב רמלה 1:2

אחרי התיקו בלוד במחזור הקודם, מכבי נתניה פגשה את בית"ר תל אביב רמלה ולא התקשתה להוסיף למאזנה שלוש נקודות שיצרו פער מבטיח של עשר בפסגה. המוליכה לא חיכתה יותר מדי וכבר בדקה ה-10 ערן לוי הגביה כדור קרן ועידן שריקי נגח מקרוב פנימה כדי לחגוג את השישי שלו העונה. בדקה ה-21 שוב היה זה לוי שבישל, הפעם עם כדור רוחב לרן רול שהרשית מול שער ריק. בית"ר, עם בלם העבר של נתניה סלובודן דראפיץ' על הקווים, הצליחה רק לצמק עם שער בנגיחה של וויליאם אווסו בדקה ה-78, ונעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים. הזר אולרנוואג'ו קאיודה הורחק בתוספת הזמן משורות נתניה.

הפועל אשקלון - מכבי יבנה 2:0

רגע לפני המעבר לעירוני קרית שמונה, רועי קהת נפרד ממכבי יבנה עם שער בניצחון החוץ המפתיע באשקלון. קשר הנבחרת הצעירה כבש בבכורה מול הפועל אשקלון בסיבוב הראשון (1:3) ומאז לא מצא את הרשת, עד המפגש החוזר מול הקבוצה של דני גולן. למרות היעדרות שני הבלמים המורחקים גולן חרמון ומורן ז'אן, הגנת יבנה הסתדרה היטב ובדקה ה-40 היה זה מי אם לא מאור פרץ שהרשית את ה-12 שלו העונה (סגן מלך שערי הליגה), אחרי אסיסט בעקב של אוראל אדרי. קהת נעץ מקרוב את השני בדקת הסיום של המחצית הראשונה ושלח את פרוספר אזגי לבצע מהפכה בקבוצה בינואר. יבנה חזרה למקום השביעי עם 25 נקודות, רק אחת פחות מאשקלון הרביעית וחמש פחות מהמקום השני.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
מאור פרץ שחקן מכבי יבנה עם הכדור. מגד גוזני
סגן מלך שערי הליגה. מאור פרץ/מגד גוזני

הפועל ראשון לציון - הכח עמידר רמת גן 1:2

במחזור הקודם איבדה ראשון לציון יתרון של שני שערים וסיימה ב-2:2 מול הפועל ירושלים. גם במחזור הנוכחי היא עלתה ל-0:2 כבר במחצית הראשונה, אלא שהפעם ידעה לשמור על הניצחון למרות נחיתות מספרית. גל מאיו כבש לזכות המארחים כבר אחרי שתי דקות עם נגיחה (ספק תוך כדי עבירה) ובדקה ה-22 ניר נחום סיים מבצע אישי נפלא כשעבר את השוער ושלח פנימה. ליאור ברטקובסקי הורחק באדום ישיר גבולי בדקה ה-43 והכח ניצלה זאת כדי לצמק עם שער של הקפטן מייקל טוקורה בדקה ה-49, אך לא יותר מזה. שלוש נקודות חשובות מאוד לראשון לציון, שרחוקה כעת רק ארבע נקודות מחוף מבטחים.

הפועל קטמון - הפועל נצרת עילית 2:2

את ניצחון הבכורה ההיסטורי שלה בליגה הלאומית השיגה הפועל קטמון בנצרת עילית. הערב קיוותה האורחת להשיג נקמה, אך זה לא קרה. שי אהרון העלה את הירושלמים ליתרון בדקה ה-14, אבל הקור של טדי לא גרם לנצרת עילית לקפוא. אביב כהן הצעיר השווה בנגיחה בדקה ה-25 ובחלוף 10 דקות הפך את התוצאה עם השני שלו. צמד שערי הבכורה של השחקן בן ה-20 העניקו לנצרת עילית יתרון, אבל בדקה ה-74 היה זה עומרי רון שהציל את קטמון מהפסד. אלירן אוחנה מקטמון ראה אדום דקה לאחר מכן, בעוד הבלם האורח ג'ניה ברקמן הורחק בדקת הסיום.

יוסי אסייג, שחקן הפועל רעננה,  מול גל מאיו, שחקן הפועל ראשון לציון. ברני ארדוב
ראשון לציון החזיקה מעמד הפעם. גל מאיו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully