וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הפועל עפולה משביתים את פעילות המועדון

30.12.2013 / 15:40

שינויים בהנהלת המועדון הביאו אותו לאי ודאות כלכלית. השחקנים: "לא נתאמן עד שייפתרו המחלוקות ותהיה לנו כתובת"

שחקני הפועל עפולה מהליגה הלאומית החליטו להשבית את האימונים עד אשר יתבהר מצב ההנהלה של הקבוצה. צעדם הלא שגרתי נובע מהידרדרות מצב הקבוצה לטענת מאז הבחירות לרשויות המקומיות. תחילת הסיפור בחודש אוקטובר, אז נערכו בחירות לרשות המקומית בעיר כשראש העיר אבי אלקבץ, שהיה מזוהה מאוד עם הקבוצה ובמשך שנים העביר תקציבים גדולים לענף, הודח מתפקידו. במקומו נבחר ראש העיר החדש יצחק מירון. לפי גורמים במועדון החליט ראש העיר החדש להחליף את כל ההנהלה הקיימת בקבוצה ולמנות נציגים חדשים, מה שהביא להתפטרות המנכ"ל תומר רחמים ולמצב של אי ודאות גדולה בקרב השחקנים.

שחר סימנטוב הפועל עפולה בועט פנדל. ברני ארדוב
לא מוכנים לחיות באי ודאות. שחקן הפועל עפולה שחר סימנטוב/ברני ארדוב

השחקנים טוענים שלא שולם להם כל כספם ועקב כך הוציאו הודעה רשמית לפיה הם מחרימים את האימונים ואת הפעילות עד אשר יתבהרו הדברים. בהודעה של השחקנים, שנשלחה על ידי דובר המועדון כפיר בזק, נכתב בין היתר: "המצב שנוצר אינו מאפשר לנו השחקנים לתת את מה שאנחנו מסוגלים במגרש, כאשר הראש שלנו נמצא במקום אחר לחלוטין, ולכן החלטנו ביחד לא להתאמן עד אשר ייפתרו המחלוקות ותהיה לנו כתובת שתוכל לתת לנו מענה. אנחנו בטוחים שלכולם אינטרס משותף והוא להישאר בליגה הלאומית, אך נוצר מצב שבו שולמו לנו רק 65 אחוזים מהשכר, לחלקנו יש מענק עלייה מהעונה הקודמת שטרם שולם והובטח לנו שאת יתרת הכסף נקבל בימים אלה אבל זה לא קרה. כמו כן הובטח שנציגי ההנהלה החדשה יגיעו לדבר איתנו אתמול, ביום ראשון, אך גם זה לא קרה".

תגובת עיריית עפולה: "עיריית עפולה הודיעה כבר לפני שבועיים למנכ"ל הקבוצה המתפטר כי כל התמיכה לשנת 2013-2014, בסך 2.3 מיליון שקל, תועבר ללא שיהוי, בכפוף להתחייבות ההנהלה לסיום עונה באיזון תקציבי, כנדרש בעת העברת כספי ציבור. חשוב לציין כי כחצי מיליון שקלים כבר הועברו לקבוצה בשנת 2013. לצערנו, עד לרגע זה ולמרות הפצרות העירייה, בשל דאגתה לקבוצה, שחקניה ואוהדיה, לא העבירה הנהלת הקבוצה התחייבות שלא לסיים את העונה בגירעון. העירייה תמשיך לתמוך בקבוצה ולצורך כך, הקים ראש העיר, יצחק מירון, צוות מקצועי, אשר מוביל את ההידברות עם הנהלת הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully