וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנט: "הארדן לא יכול לעצור אותי"

הפורוורד עקץ את חברו לשעבר בת'אנדר כשהפציץ 33 בהשפלה על יוסטון. מקהייל: "לא מצאנו את הניצוץ, היינו רעים"

קווין דוראנט התייצב מול ג'יימס הארדן, חברו לשעבר באוקלהומה סיטי, עלה לג'אמפ מוצלח, הסתובב לעבר הספסל של יוסטון רוקטס וצער לעבר קווין מקהייל, "הארדן לא יכול לעצור אותי". דוראנטולה סיפק לפנות בוקר (שני) עוד הצגה וכנראה שלא רק הארדן לא היה מסוגל לעצור אותו. הפורוורד של הת'אנדר קלע 33 נקודות ב-11 מ-17 מהשדה, הוריד 13 ריבאונדים והפך משחק שעל הנייר היה אמור להיות צמוד ודרמטי לגרבאג' טיים כשהת'אנדר שלו הביסו את הרוקטס 86:117. חסרונו של ראסל ווסטברוק עדיין לא משפיע על אוקלהומה סיטי, שמצליחה להתעלות ולנצח, השאלה היא עד כמה יובל קווין דוראנט לסחוב את הקבוצה.

פורוורד אוקלהומה סיטי ת'אנדר קווין דוראנט מטביע. AP
בלתי עציר. דוראנט/AP

"החזקנו יותר מדי בכדור, יש להם הגנה מצוינת ולא מצאנו את הדרך שלנו בהתקפה", אמר מאמן יוסטון קווין מקהייל, "לא מצאנו את הניצוץ, היינו רעים מההתחלה ועד הסוף. שיחקנו ארבעה משחקים בחמישה ימים". כל כוכביה של יוסטון אכזבו במשחק. דווייט הווארד קלע רק 9 נקודות והוריד 9 ריבאונדים בקצת יותר מ-25 דקות משחק, הארדן סיים עם 8 ב-2 מ-9 מהשדה, וארון ברוקס הוליך את הקלעים מהספסל עם 17. מי שיכול להתנחם במספרים טובים הוא עומרי כספי, שקלע 15 נקודות (6 מ-12 מהשדה) ב-30:28 דקות משחק והוריד 6 ריבאונדים. "הכדור צריך לזוז, אנחנו צריכים לשחק ימינה ושמאלה, מהצד החזק לחלש, ולמצוא את הפרצה", אמר ג'רמי לין.

גם דווייט הווארד לקח אחריות על איך שקבוצתו נראתה. "אני לא חושב שקנדריק פרקינס עשה משהו כדי לעצור אותי, פשוט החטאתי", אמר סופרמן, "אנחנו צריכים למצוא דרך להילחם במצבים כאלה ולנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully