וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: "מקווים שהמשחק הזה ייתן לנו ביטחון להמשך"

29.12.2013 / 8:48

במועדון מקווים שהיכולת מול האלופה תימשך: "כדי לשרוד חייבים לשמור על המשמעת ההגנתית". ג'יימס קין מגיע לישראל

one

בני יהודה קיוותה לחולל סנסציה במשחק הבכורה המחודשת של המאמן יוסי אבוקסיס, אך נכנעה בסופו של דבר 0:2 לאלופה ומוליכת הטבלה מכבי תל אביב, שהייתה עדיפה יותר וניצחה בצדק. הזהובים רשמו את הפסדם ה-12 מתחילת העונה ונכון לעכשיו הם שקועים עמוק עמוק במקום האחרון, עם מאזן עלוב ביותר של חמש נקודות מ-45 אפשריות. במחזור הבא תצא הקבוצה למשחק חוץ קשה בסכנין שמדורגת שלישית, כאשר הקשר עוז ראלי, מלך השערים של הקבוצה, ייעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים. מנגד יעמדו עומר ורד ורפי דהן לרשות הצוות המקצועי, לאחר שלא שותפו אמש מול הקבוצה ממנה הושאלו.

החלוץ ההונגרי אדם הרפקה שפתח אמש בהרכב, צפוי לעזוב עוד השבוע את הקבוצה ולסיים את חלקו במועדון. בצוות המקצועי ממשיכים לצפות בדיסקים של זרים שהומלצו למועדון, כאשר המטרה היא לצרף חלוץ זר ואולי עוד שניים-שלושה ישראלים בחלון ההעברות בינואר.

החלוץ ג'יימס קין שחתם בקבוצה לפני מספר שבועות, יגיע היום לישראל וצפוי להתאמן עם הקבוצה החל מהשבוע, כאשר לאחר פתיחת חלון ההעברות והחל מה-11 בינואר יוכל לקחת חלק במשחקי הקבוצה.

אדם הרפקה, שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
צפוי לעזוב השבוע לאחר שסיים את חלקו במועדון. הרפקה/ברני ארדוב

המאמן אבוקסיס ידע שבמשחק פתוח, לא תצליח בני יהודה לעמוד כשווה מול הצהובים ולכן בחר במערך הגנתי צפוף מאוד, בו נאלצו כל עשרת שחקני השדה לקחת חלק במשימות ההגנתיות. במחצית השנייה ערך המאמן מספר שינויים בהרכב ובמערך ובני יהודה בניצוחם של אמיר עגייב ועוז ראלי החלה לתקוף ולהפעיל לחץ על שער היריבה. הקבוצה הציגה פרק זמן של כ-20 דקות שבהן היו ניצוצות של כדורגל שיכולות לתת תקווה לקראת ההמשך. בסיום ולאחר מספר חילופים התקפיים, ספגה הקבוצה את השער השני מרגליו של פריצה ולמעשה נכנעה.

"המצב שלנו בהחלט קשה, אנחנו מודעים לזה", אמר שחקן בקבוצה לוואלה! ספורט. "אמנם עמדנו בסוג של בונקר בחצי הראשון, אבל בסך הכול עמדנו טוב עד הפנדל. קשה מאוד להתגונן מול מכבי, כי יש להם המון כלים בהתקפה. גם המזל לא לצדנו. מולנו שורקים לפנדל, אבל כשהגיע לנו לקבל פנדל באשדוד השריקה לא באה. בחצי השני כבר הגענו לכמה מצבים ואם היה נכנס כדור אחד, הכול היה אחרת. מכבי היו בהלם במחצית השנייה והיינו יותר טובים. היה לנו פרק זמן של עשרים דקות טובות, אבל זה לא הספיק. יוסי ניסה לעשות מהלכים התקפיים במחצית השנייה, כדי להשוות, אבל זה דווקא חשף אותנו בחלק האחורי ועל כל בלם שיצא אצלנו, ראדה פריצה היה עוד יותר מבסוט עד הגול שהוא כבש"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. ברני ארדוב
המהלכים ההתקפיים חשפו את ההגנה. אבוקסיס/ברני ארדוב

למרות ההפסד מאמינים בקבוצה שלא הכול אבוד: "אפשר היה לראות שכולם היו ממש מחויבים מהרגע הראשון ונלחמו כמו משוגעים. יוסי אבוקסיס בא באנרגיות טובות וזה גורם לשחקנים לשחק בשבילו. לא תכננו לקחת נקודות מול מכבי וכל נקודה שהיינו לוקחים היא בונוס. מכבי קבוצה חזקה מאוד ורואים ששחקנים שם משחקים עם המון ביטחון. אני מקווה שהמשחק הזה ייתן לנו בטחון להמשך. החוכמה שלנו תהיה להראות את אותה מחויבות ורצינות גם במשחקים הבאים, כי מול מכבי יש אווירה וקהל וכולם בטירוף. אם נרצה לשרוד נהיה חייבים לתת את אותה משמעת הגנתית וכמובן שאנחנו חייבים לצבור נקודות". מילה טובה מגיעה לכ-3000 האוהדים הכתומים ששמו אמש בצד את מחאתם ודחפו במשך דקות ארוכות את קבוצתם מהיציע.

אוהדי בני יהודה. ניב אהרונסון
השאירו את המחאה בצד ודחפו את הקבוצה. אוהדי בני יהודה/ניב אהרונסון
  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully