וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: המאזן של יונייטד, השמחה של סיטי, הנדר של האדלסטון

פלגריני מסביר שכך נראית אלופה, מויס עם מאזן חוץ טוב יותר מאשר בבית, וגם: ההישג של האל, והנדר של האדלסטון

ציטוטי השבת

מנואל פלגריני על ה-0:1 של מנצ'סטר סיטי על קריסטל פאלאס: "אני חושב שקבוצה שרוצה לזכות באליפות, צריכה שיהיו לה כמה פרצופים שונים. בדרך כלל אנחנו כובשים הרבה שערים בבית, אבל היום כשהגענו למחצית הבנו שהפעם יהיה מדובר בסיפור שונה".

אדין דז'קו שכבש את שער הניצחון של סיטי בדקה ה-66: "זה היה משחק קשה, אולי הכי קשה שלנו העונה בבית. רצינו לסיים את 2013 עם ניצחון והצלחנו".

מנג'ר קריסטל פאלאס, טוני פוליס, סיפק ציטוטים משעשעים אחרי ההפסד: "אנחנו מאוד מאוכזבים, למרות שהפער בין התקציבים של שתי הקבוצות הוא פחות או יותר 350 מיליון ליש"ט. המשכורת השבועית של שחקן אחד בסיטי פחות או יותר שוות ערך לחצי מהקבוצה שלי. אם הייתי מנג'ר סיטי, הייתי יושב על הספסל עם סיגר בפה".

דייויד מויס ומנצ'סטר יונייטד השיגו ניצחון ליגה רביעי ברציפות, הפעם 0:1 על נוריץ' בחוץ. הסקוטי סיכם: "להשיג שני ניצחונות חוץ בשלושה ימים בפרמיירליג זה דבר טוב מבחינתנו. דני וולבק מצוין, אנחנו צריכים תרומה מכולם כשוויין רוני ורובין ואן פרסי לא משחקים. ויין סובל ממתיחה במפשעה, אבל הוא אמור לשחק נגד טוטנהאם ביום רביעי".

מנג'ר נוריץ' כריס יוטון: "היינו מצוינים. אומנם ספגנו שער מקרי, אבל היינו מאוד מאורגנים והגענו לכמה מצבי הבקעה. חבל, כי בסופו של דבר שערים מנצחים משחקים, והיכולת שלנו לא הספיקה בשביל זה".

מנג'ר פולהאם, רנה מולנסטין, על התבוסה של קבוצתו 6:0 להאל סיטי אחרי 0:0 במחצית: "אני בהלם. אני לא יודע, אולי היה משהו בתה שהשחקנים שתו במחצית. לא ראיתי את זה מגיע, גם השחקנים לא".

מנג'ר האל סיטי סטיב ברוס לא ידע נפשו מרוב אושר בסיום: "מעולם לא נטלתי חלק במשחק מושלם כמו זה שהצגנו היום. המשחק הנהדר שלנו גרם לכולם להרוויח. טום האדלסטון חיכה הרבה זמן לשער הזה. ברגע שכבשנו את הראשון, קיבלנו זריקת אמונה וזה פתת את כל המשחק. זה משחק שייזכר לדורות".

ביום ראשון באנגליה: ניוקאסל - ארסנל, צ'לסי - ליברפול

אדין דז'קו, מנצ'סטר סיטי, חוגג שער ניצחון מול טוטנהאם. GettyImages
"משחק הבית הכי קשה שלנו העונה". דז'קו/GettyImages

מספרי השבת

* ה-0:6 של האל סיטי נגד פולהאם היה הניצחון הגבוה ביותר של עולה חדשה מאז ה-0:6 של ניוקאסל על אסטון וילה באוגוסט 2010.

* לראשונה בהיסטוריה שלה בפרמיירליג, האל סיטי כבשה יותר משלושה שערים במשחק ליגה אחד.

* הטייגרז כבשו את כל ששת השערים שלהם במחצית השנייה. ארסנל היא האחרונה שכבשה שישה שערים באותה מחצית והיא עשתה זאת ב-3:7 על נוריץ' ב-29 בדצמבר 2012. שנה פחות יום.

* פולהאם ספגה שישה שערים במשחק אחד, לראשונה מאז נובמבר 1993. אז היא שיחקה בליגה השלישית והפסידה 6:4 לאקסטר.

* טום האדלסטון, שנדר לא להסתפר עד שיכבוש שער, מצא את הרשת בניסיון ה-39 שלו העונה וחגג שער ראשון מאז הבקיע במדי טוטנהאם באפריל 2011 (3:3 מול ארסנל). אחרי יותר משנתיים וחצי, המספריים נגעו באפרו המפואר שלו.

שחקן האל סיטי, טום האדלסטון, חוגג שער עם תספורת. Richard Sellers, GettyImages
סוף סוף קיים את הנדר. האדלסטון/GettyImages, Richard Sellers

* מנצ'סטר סיטי כבשה במשחק ביתי 60 ברציפות והאריכה את רצף השיא שלה, שהחל אי שם בנובמבר 2010. סיטי הגיעה כבר ל-54 שערי ליגה ב-19 מחזורים בלבד - הכי הרבה של קבוצת פרמיירליג אי פעם.

* אדין דז'קו הבקיע את שערו ה-50 בכל המסגרות במדי מנצ'סטר סיטי (34 מהם היו בליגה).

* הניצחון של מנצ'סטר יונייטד על נוריץ' הקפיצה את השדים האדומים לראש "טבלת משחקי החוץ". הקבוצה של דייויד מויס צברה העונה 20 נקודות ב-10 משחקים מחוץ לאולד טראפורד. ארסנל וטוטנהאם עם 19 נקודות חוץ מתשעה משחקים.

* שינג'י קגאווה דייק ב-41 מ-42 המסירות שלו היום במשחק של מנצ'סטר יונייטד נגד נוריץ', לפני שהוא הוחלף בדקה ה-69. כלומר, 98 אחוזים מהמסירות שלו הגיעו ליעדן.

* ריאן גיגס שפתח בהרכב של יונייטד בקארו רואד, רשם את ההופעה ה-590 שלו בפרמיירליג. למנצ'סטר סיטי לשם השוואה, יש 567 משחקי פרמיירליג.

* ניקולא אנלקה שחגג שערי בכורה בווסט ברומיץ', כבש כבר עבור שש קבוצות פרמיירליג שונות: ארסנל, בולטון, מנצ'סטר סיטי, צ'לסי, ליברפול ו-ווסט ברום.

* נתון מעניין שלא לגמרי קשור למשחקים היום: אחרי הפיטורים של מאלקי מקאיי מאימון קרדיף סיטי, ארסן ונגר של ארסנל מאמן את אותה קבוצה יותר זמן מ-19 המאמנים האחרים בפרמיירליג ביחד.

* אסטון וילה כבשה שער ביתי ראשון העונה במחצית הראשונה במשחק שלה נגד סוונסי (גבי אגבונלהור בדקה השביעית),. כמה חבל מבחינתה שהוולשים השוו והמשחק הסתיים ב-1:1.

שחקן מנצ'סטר יונייטד, שינג'י קגאווה, לפני שחקן נוריץ', רוברט סנודגראס. Michael Regan, GettyImages
דייק ב-98 אחוזים מהמסירות שלו. קגאווה/GettyImages, Michael Regan

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully