וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי ראשונה, יונייטד שוב ניצחה

התכולים גברו 0:1 על קריסטל פאלאס וטיפסו לפסגה לפחות עד יום ראשון. וולבק העניק לשדים האדומים 0:1 על נוריץ' בחוץ

המחזור ה-19 בפרמיירליג יצא היום (שבת) לדרך עם שישה משחקים. במוקד ניצבו המשחקים של שתי הקבוצות ממנצ'סטר שניצחו בתוצאה זהה: 0:1, אבל ההצגה נגנבה על ידי ווסטהאם ו-ווסט ברומיץ' שנפרדו ב-3:3 מרתק ועל ידי האל סיטי, שרשמה 0:6 היסטורי על פולהאם. במשחק נוסף שנעל את משחקי הערב נפרדו קרדיף וסנדרלנד ב-2:2 דרמטי.

שחקן מנצ'סטר יונייטד, דני וולבק, חולף על פני שוער נוריץ', ג'ון רודי. Jamie McDonald, GettyImages
יונייטד מתחילה לאיים על הרביעייה הקדמית. וולבק בדרך לשער/GettyImages, Jamie McDonald

מנצ'סטר סיטי - קריסטל פאלאס 0:1

מנצ'סטר סיטי עלתה לפחות זמנית למקום הראשון בטבלה, אבל זה לא היה פשוט כמו שהנייר חזה. התכולים הגיעו למשחק אחרי תשעה ניצחונות בתשעת משחקי הבית שלהם, אחרי שכבשו באותם משחקים 37 שערים, אבל התקשו מול העולה החדשה והמשתפרת. סיטי אגב, סופרת כבר 60 משחקי בית ברציפות בהם היא כובשת.

כצפוי, מנצ'סטר סיטי פתחה עם לחץ על האורחים, אבל אדין דז'קו לא הצליח למצוא את המסגרת בבעיטה ממצב נוח ובהמשך דויד סילבה ירה מחוץ לרחבה, סמוך לקורה. גם בהמשך התכולים התקשו להיכנס לרחבה האדומה-כחולה ורגע לפני ההפסקה ג'וליאן ספרוני הדף לקרן אחרי נגיחה טובה של פרננדיניו.

מנואל פלגריני ראה שהמערך של האורחת לא נפרץ וערך חילוף כפול התקפי בדקה ה-55: סמיר נאסרי וחסוס נבאס במקום דדריק בויאטה ופרננדיניו. 11 דקות לאחר מכן הצרפתי הגביה, ההגנה הלונדונית הרחיקה לא טוב, הספרדי קיבל והעביר כדור רוחב, ואדין דז'קו בעט משמונה מטרים חזק ופנימה. 0:1 למנצ'סטר סיטי. בצד השני ג'ו הארט נזקק לבצע כמה הצלות, בעיקר אחרי ניסיונות של ג'ייסון פנצ'ון הפעלתן, אבל פאלאס לא התקרבה יותר מזה.

שחקן מנצ'סטר סיטי, דויד סילבה, מול שחקן קריסטל פאלאס, ג'ואל וורד. Jan Kruger, GettyImages
מאבק קשה מהצפוי. סילבה מול וורד/GettyImages, Jan Kruger

נוריץ' - מנצ'סטר יונייטד 1:0

מנצ'סטר יונייטד התייצבה למשחק ללא ויין רוני ורובין ואן פרסי הפצועים - הפעם הראשונה מאז שההולנדי הגיע לקבוצה בה שניהם נעדרים - אבל שער בודד העניק לשדים האדומים ניצחון ליגה רביעי ברציפות והם ממשיכים להתקרב לרביעייה הראשונה.

יונייטד פתחה את המשחק עם שליטה מוחלטת במגרש ואחרי 13 דקות הנותנים הצביעו על 90 אחוזי החזקה בכדור, אבל ההזדמנות הטובה ביותר בדקות הראשונות הייתה של נוריץ', כשרוברט סנודגראס מצא חור בהגנה האדומה, אבל דויד דה חאה בלם את הניסיון שלו. בדקות הבאות המשחק התאזן ונוריץ' הייתה מסוכנת יותר, אך ללא תוצאות. 0:0 במחצית.

ניית'ן רדמונד לא היה רחוק מלהעלות את הקנריות ליתרון בתחילת המחצית השנייה, אבל השער הראשון נכבש בצד השני, בדקה ה-56. ריאן בנט איבד סמוך לרחבה שלו, הכדור הגיע מצ'יצ'ריטו לדני וולבק וזה עבר את ג'ון רודי וגלגל לרשת. 0:1 למנצ'סטר יונייטד. נוריץ' ניסתה לאזן עד הסיום, אבל לא יונייטד העדיפה יצאה ממחוז נורפוק עם שלוש נקודות.

דויד דה חאה, שוער מנצ'סטר יונייטד. Michael Regan, GettyImages
עמד בלא מעט סכנות. דה חאה רואה את הבעיטה של רדמונד יוצאת החוצה/GettyImages, Michael Regan

האל סיטי - פולהאם 0:6

הטייגרס שאיבדו יתרון 0:2 על מנצ'סטר יונייטד ביום חמישי, הוציאו את כל העצבים על פולהאם האומללה וכבשו לראשונה בהיסטוריה של המועדון יותר משלושה שערים במשחק פרמיירליג אחד. עד הדקה ה-49 התוצאה עוד הייתה מאופסת, אבל אז החלה החגיגה. אחמד אל מוחמדי (49) כבש ראשון ואחריו עשו זאת רוברט קורן (60, 84), ג'ורג' בויד (63), טום האדלסטון (67) ומאטי פריאט (74). האדלסטון חגג בדרך מקורית ביותר: עם גזיזה של חלק מרעמת השיער שלו. הקשר שהגיע מטוטנהאם בקיץ, הבטיח שיסתפר מתי שיכבוש את השער הראשון שלו מאז אפריל 2011 וכך אכן עשה. יופי של חגיגה ל"ביג טום" ביום הולדתו ה-27.

שחקן האל סיטי, טום האדלסטון, חוגג עם "תספורת" אחרי כיבוש שער. Matthew Lewis, GettyImages
חגג עם תספורת. האדלסטון/GettyImages, Matthew Lewis

ווסטהאם - ווסט ברומיץ' 3:3

משחק משוגע באפטון פארק, ממנו שתי הקבוצות יכולות לצאת מאוכזבות. ג'ו קול העלה את הפטישים ליתרון כבר בדקה הרביעית, אבל ניקולא אנלקה השיב בצמד (40 ו-45) וקבע 1:2 לאורחים תוך כדי שהוא חוגג עם תנועה אנטישמית. מובידו מאיגה (65) וקווין נולאן (67) ביצעו מהפך נוסף, הפעם לטובתה של ווסטהאם, אבל סיידו בראהינו הסנסציוני קבע 3:3 בדקה ה-69. האחרון היה קרוב לעשות 3:4 בהמשך, אבל בעיטה חופשית שלו ננעצה בקורה. הבאגיז עם משחק ליגה תשיעי ברציפות ללא ניצחון, אבל מצבה של ווסטהאם רע יותר והיא עדיין מתחת לקו האדום.

אסטון וילה - סוונסי 1:1
לאסטון וילה: גבריאל אגבונלהור (7). לסוונסי: רולאן לאמה (36).

קרדיף - סנדרלנד 2:2
לקרדיף: ג'ורדן מאץ' (6), פרייזר קמפבל (58). לסנדרלנד: סטיבן פלטשר (83), ג'ק קולבק (90).

שחקני ווסט ברומיץ' חוגגים עם ניקולא אנלקה. AP
צמד שלא הספיק לניצחון. אנלקה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully