וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנדן רוג'רס: "מקווה שלא נקבל שוב שופט ממנצ'סטר"

מנג'ר ליברפול זעם אחרי ההפסד לסיטי. מויס עדיין חושב על אליפות, מוריניו מתוסכל, וגם: כל מספרי מחזור חג המולד

אז מה היה לנו במחזור הבוקסינג דיי? לא מעט. 29 שערים, המון מהפכים, ונצחונות של הגדולות. מנצ'סטר יונייטד גברה על האל 2:3, ארסנל חזרה לפסגה עם 1:3 על ווסטהאם, ובמשחק המרכזי סיפקה גם מנצ'סטר סיטי מהפך, עם 1:2 מצוין על ליברפול. צ'לסי הסתפקה ב-0:1 על סוונסי, ניוקאסל הפציצה חמישייה על סטוק סיטי וטוטנהאם סיימה ב-1:1 בלבד עם ווסט ברומיץ'.

סנטה קלאוס במשחק של ארסנל מול ווסטהאם. GettyImages
הו הו הו. סנטה קלאוס באפטון פארק/GettyImages

מספרי חג המולד

* יונייטד ספגה הערב את השער ה-22 שלה העונה - אותה כמות שספגה לאורך כל עונת 2007/08.

* השדים האדומים הפכו לקבוצה הראשונה מאז 1904 שמנצחת עשרה משחקי בוקסינג דיי רצופים.

* ויין רוני הצטרף לתיירי הנרי כשחקן היחיד בתולדות הפרמיירליג עם 150 בקבוצה אחת. הצרפתי עשה זאת בארסנל, כמובן.

* בפעם השלישית בחודש דצמבר, קיבלנו שחקן שכובש באותו ערב שער זכות ושער עצמי: ג'יימס צ'סטר הצטרף הערב לוינסנט קומפני ופיל בארדסלי.

* צ'סטר אף הפך לשחקן הרביעי בתולדות הליגה שמבקיע בהופעת הבכורה שלו גם שער זכות וגם שער עצמי.

* ניוקאסל שכבשה הערב חמישייה לרשת של סטוק סיטי, הרבה הודות לכך שהאורחים נותרו בתשעה שחקנים החל מהדקה ה-43, הגיעה ל-29 שערי זכות בפרמיירליג. עכשיו שימו לב לנתון הבא: 27 מתוך 29 השערים הללו נכבשו על ידי שחקנים צרפתים. היום למשל, ארבעה מהשערים הובקעו על ידי לואיק רמי (צמד), יוהאן גופראן ויוהאן קבאיי. פאפיס סיסה הסנגלי הבקיע בפנדל בדקה ה-80 והצטרף לפול דאמט הצעיר ברשימה הרזה של כובשים לא-צרפתים. סיסה אגב, מחזיק בדרכון צרפתי.

שחקן ניוקאסל פאפיס סיסה. GettyImages
ברוכים השבים. סיסה/GettyImages

* סיסה סוף סוף שבר הערב רצף עגום של 20 שעות ושמונה דקות ללא שער פרמיירליג.

* ואם כבר ניוקאסל: גופראן הפך לשחקן הראשון של המגפייז מאז אלן שירר שמבקיע בחמישה משחקי ליגה רצופים. החלוץ האגדי עשה זאת ב-1997.

* קרלטון קול אוהב במיוחד לשחק בחג המולד: השער שלו הערב היה הרביעי בתאריך 26 בדצמבר.

* עד כה, יש לנו שישה נצחונות חוץ הערב. רק במחזור אחד בתולדות הפרמיירליג נרשמו יותר נצחונות חוץ - זה קרה ב-8 בינואר, 1994.

* השער של אדן הזאר עבור צ'לסי היה המאה של הבלוז בבוקסינג דיי.

* טוטנהאם סופרת כבר שמונה משחקי ליגה רצופים בהם לא שמרה על שער נקי.

* לראשונה מזה למעלה מארבע שנים, הוצאו ארבעה כרטיסים אדומים באותו יום בפרמיירליג.

שחקן צ'לסי אדן הזאר. AP
מלא אהבה. הזאר/AP

מה היה להם להגיד?

במשחק המרכזי של הערב הפסידה ליברפול 2:1 למנצ'סטר סיטי, והמאמן ברנדן רוג'רס זעם בסיום על השיפוט: "אני גאה מאוד בשחקנים, הם היו יוצאים מהכלל, אבל לא קיבלו עזרה כלל מהשופטים. אני לעולם לא מדבר מדבר על השיפוט, אבל היום חשבתי שהם תפקדו פשוט נורא ואיום. שום דבר לא הלך לכיוון שלנו. הפתיע אותי שאנחנו משחקים במנצ'סטר והביאו שופט מאיזור מנצ'סטר, אני מקווה שזה לא יקרה בעתיד במשחקים מולם".

מנואל פלגריני היה מאוד מרוצה משמירה על מאזן ביתי מושלם ומטיפוס למקום השני: "זה ניצחון חשוב מאוד כי ליברפול הייתה הקבוצה הכי טובה בפרמיירליג והובילה אותה. אם הם היו מנצחים הם היו פותחים עלינו פער של ארבע נקודות, כך שאני מאוד שמח. חשוב מאוד גם שהראנו אישיות כשחזרנו מפיגור - לא פשוט לעשות את זה נגד קבוצה כל כך טובה שמשחקת על התקפות מתפרצות".

מנצ'סטר יונייטד חזרה מפיגור 2:0 בדרך ל-2:3 על האל סיטי. דייויד מויס אמר בסיום: "לחזור מפיגור ככה ולנצח זו תוצאה נהדרת. חשבתי שיהיה קשה לחזור אבל השחקנים האלה כבר עשו זאת בעבר, ועשינו עבודה טובה. ננסה לצמצם את הפער כמה שנצליח. יש עוד הרבה עבודה, ונצטרך להמשיך לאגור נקודות. אני מעריך שנוכל להיות בתמונה ולאיים על מי שיהיה בפסגה".

ויין רוני: "לא התחלנו טוב, ובפיגור 2:0 היינו צריכים להראות את האופי הלוחמני. עשינו את זה, וזו תוצאה ענקית בשבילנו".

מאמן ליברפול ברנדן רוג'רס. GettyImages
מרוצה מאוד מהשחקנים, כועס מאוד על השופטים. רוג'רס/GettyImages

ארסנל סיפקה קאמבק גם כן, כששבה מפיגור לניצחון 1:3 על ווסטהאם. ארסן ונגר התייחס לפציעה של שיחמיץ את המפגש עם ניוקאסל: "אני לא יודע כמה הפציעה קשה, אבל הוא לא ישחק יותר בחג המולד". מי שאמורים להיות כשירים להתמודדות הם לורן קוסיילני, תומאס רוזיצקי וג'ק ווילשייר.

תיאו וולקוט, שהוליך את המהפך: "כיף להשיג ניצחון אחרי התוצאות המאכזבות שלנו לאחרונה. זה נפלא להיות בפסגה אבל זה הולך להיות מאוד קשה בהמשך השנה. כולם צמודים, כולם לוקחים נקודות אחד לשני ואנחנו צריכים לדאוג לעצמנו".

צ'לסי ניצחה את סוונסי 0:1, אך ז'וזה מוריניו ממשיך להיות מתוסכל משחקניו: "זה אותו סיפור כמו במשחקים הקודמים - הרבה מצבים, השוער היריב משחק טוב. לא הצלחנו להרוג את המשחק, וכשאתה לא הורג את המשחק, אתה תמשיך מרגיש בלחץ".

שחקן ארסנל תיאו וולקוט חוגג עם חבריו. GettyImages
כל אחד צריך לדאוג לעצמו. וולקוט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully