וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "שחקני המפתח יישארו בקבוצה"

עוד לפני הניצחון של סטנדרד, המאמן התלונן על הלו"ז, אבל בסוף הוא כבר חגג: "מי שאוהב את הקבוצה יכול להיות גאה"

גיא לוזון שחרר אתמול (שישי) אנחת רווחה אחרי הניצחון 1:5 של סטנדרד ליאז' בחוץ על קורטרייק. עוד לפני המשחק המאמן הישראלי ביקר את לוח הזמנים והעובדה שקבוצתו נאלצה לשחק ביום שישי את משחקה, אבל אחר כך הוא כבר נשמע אחרת.

סטנדרד מוליכה את הטבלה בפער של ארבע נקודות על פני אנדרלכט, כאשר מאימו אזקיאל הניגרי ניצל את ההזדמנות כדי לשפר את הסטטיסטיקה האישית שלו עם שני בישולים ושני שערים במשחק מצוין של סטנדרד. טל בן חיים שיחק 34 דקות שבהן גרם לפנדל וראה כרטיס צהוב.

שגרירים: 1:5 גדול ללוזון וליאז' בחוץ על קורטרייק

גיא לוזון מאמן סטנדרד ליאז'. AP
"קיבלנו את הלו"ז הכי גרוע העונה". גיא לוזון/AP

"בדרך כלל אנחנו משחקים ביום ראשון בצהריים אחרי משחק קשה באירופה שנערך ביום חמישי, ועכשיו, למה אנחנו צריכים לשחק אחרי כל הקבוצות?", תהה לוזון לפני המשחק. "מאז תחילת העונה אנחנו לא מתלוננים על לוח הזמנים. קיבלנו את הלו"ז הכי גרוע העונה".

על המשחק עצמו אמר לאחר הניצחון הגדול: "התחלנו את המשחק טוב מאוד והצגנו משחק טוב מבחינה התקפית והגנתית בחצי השעה הראשונה. כמו נגד ליירסה, אנדרלכט וגנק, רצינו להפעיל לחץ בשלב מוקדם של המשחק. זו הדרך שבה ניצחנו משחקים מאז תחילת העונה וכל הקרדיט על כך מגיע לשחקנים".

על הדרך של הקבוצה שלו עד כה הוסיף הישראלי: "כל מי שאוהב את סטנדרד יכול להיות גאה בקבוצה שלו ובחמישה חודשים האחרונים. הניצחון על קורטרייק מספק מאוד מכיוון שסטנדרד לא ניצחה כאן מאז ספטמבר 2009. זה היה אתגר עבורנו ואני אוהב אתגרים".

לוזון התייחס גם לחלון ההעברות של ינואר, והוסיף: "אם אני ארצה שחקן, אני אלך לנשיא ונדון על זה בארבע עיניים. נכון לעכשיו, אין כלום. לגבי עזיבות, אני יכול להגיד ששחקני מפתח יישארו. זה הרצון של השחקנים, הנשיא והצוות המקצועי. רק שחקנים שלא משחקים יעזבו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully