וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: 1:5 גדול ללוזון וליאז' בחוץ על קורטרייק

מוליכת הטבלה הבלגית סיפקה עוד הצגה, שני שערים ושני בישולים לאזקיאל. 34 דקות לטל בן חיים, שגרם לפנדל וראה צהוב

המחזור ה-21 בליגה הבלגית הגיע לסיומו הערב (שישי) עם עוד הצגה גדולה מצד גיא לוזון וקבוצתו סטנדרד ליאז', שהביסו 1:5 בחוץ את השביעית בטבלה, קורטרייק. סטנדרד, שמוליכה את הליגה והשיבה לעצמה את פער ארבע הנקודות בפסגה על פני אנדרלכט, כבשה חמישייה שלישית בעידן לוזון ובאופן כללי, נראתה פשוט נהדר.

גיא לוזון מאמן סטנדרד ליאז'. GettyImages
עוד מחזור עם פער מבטיח בפסגה והצגה. לוזון/GettyImages

המשחק הוכרע מהר מאוד. כבר בדקה השישית דהר המגן השמאלי ילה ואן דאם למתפרצת, קיבל את הכדור למרכז מאימו אזקיאל הניגרי וכבש את הראשון. לאחר שבישל, אזקיאל התפנה גם לכבוש פעמיים בעצמו. בדקה ה-12 הוא עשה זאת עם נגיחה מתוך תיבת החמש לאחר הגבהה מימין של ג'ופרי מוג'נגי ביה ולאחר ששוער ליאז', איג'י קוואשימה הפגין את יכולותיו עם כמה הצלות פנטסטיות לקראת תום המחצית, בתוספת הזמן שלה סטנדרד עלתה ל-0:3. מישי בטשואי שלח כדור לאזקיאל וזה התגבר על שני בלמים וגלגל לרשת.

קורטרייק עלתה למחצית השנייה במטרה להשיב משהו מכבודה לעיני הקהל הביתי ובדקה ה-55 בניטו רמאן ביצע מהלך יפה באגף והעביר כדור רוחב, אותו דחק לרשת אלימן קוליבאלי, שצימק את התוצאה. האופטימיות המקומית לא החזיקה יותר מדי זמן וכעבור חמש דקות פול ז'וזה מ'פוקו חטף כדור בחצי המגרש של המארחים ומיד מסר לבטשואי, שהסתובב על הבלם וירה לחיבורים.

טל בן חיים, שנכנס כמחליף בדקה ה-56 לעמדת המגן הימני, טעה עשר דקות לאחר שעלה למגרש ודחף ברחבה את איבן סנטיני הקרואטי. בן חיים ראה את הכרטיס הצהוב, אולם לשמחתו, סנטיני שלח את הפנדל לשמיים. 12 דקות לסיום אזקיאל שב לתפקיד המבשל וההגבהה שלו מצאה את הראש של איגור דה קמרגו, שנגח בצורה קשתית לפינה הרחוקה כדי לקבוע את תוצאת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully