וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "לי לא היו שחקנים יצירתיים כמו שיש היום בצ'לסי"

המאמן הישראלי ניתח עבור "סקיי ספורטס" את המפגש הצפוי בין הבלוז לליברפול בראשון והוסיף: "האתגרים היומיומיים חסרים"

שגעון הכריסמס בפרמיירליג נמשך וכבר מחר (שבת) ייצא לדרך המחזור ה-19, יומיים בלבד לאחר מחזור הבוקסינג דיי. המשחק המרכזי של המחזור, שמהווה גם את נקודת אמצע העונה בליגה הבכירה והצפופה בממלכה, יתקיים ביום ראשון בשעה 18:00, כאשר צ'לסי, השלישית בטבלה נכון לרגע זה, תארח את ליברפול, הרביעית.

באנגליה מתמרקים לקראת המפגש הגדול והערב התארח מאמן צ'לסי בעבר, אברהם גרנט, אצל "סקיי ספורטס" ונתן את דעתו לגבי ההתמודדות: "לשתי הקבוצות יש סגנון משחק מאוד שונה זו מזו, אבל למרות זאת, אני חושב שיהיה משחק טוב".

שבת באנגליה: סיטי מול פאלאס, יונייטד בנוריץ'

אברהם גרנט במשחק טניס בווימבלדון. Clive Brunskill, GettyImages
יש לו הרבה מה להגיד על המשחק בין ליברפול לצ'לסי. גרנט/GettyImages, Clive Brunskill

גרנט עסק בהבדלים בין שני המנג'רים: "ברנדן רוג'רס אוהב לראות את התמונה הגדולה, בעוד מוריניו מעדיף להתמקד בפרטים הקטנים. זה מצוין שברנדן למד ממנו, כי מוריניו הוא מנג'ר גדול. רוג'רס הוא בחור מאוד אינטיליגנט, הוא חוקר המון את הכדורגל, קורא הרבה ספרים ומתעניין באספקטים שונים של המשחק. הוא עוד ילמד הרבה דברים בעתיד ואני חושב שזה טוב לכדורגל שאנשים כמוהו מצליחים".

גרנט משוכנע ששתי הקבוצות יכולות לזכות באליפות העונה: "שתיהן תשארנה במירוץ עד הסוף. הן תלחמנה על התואר, כי לשתיהן יש בסיס טוב. צ'לסי לא משחקת כדורגל נהדר כרגע, אבל יש לה סגל מצוין. אולי יש להם כרגע יותר מדי שחקנים יצירתיים. כשאני אימנתי שם, לא היה לנו אפילו שחקן יצירתי אחד. ליברפול היא קבוצה שונה ותלויה מאוד בחלוצים שלה. לסטארידג' הייתה פתיחת עונה טובה, אבל אין להם קשרים שיכבשו יותר מעשרה שערים בעונה, בניגוד ללמפארד ואחרים בצ'לסי".

גרנט עמד על הבעיות בשתי הקבוצות: "ליברפול שיחקה טוב מאוד בהפסד למנצ'סטר סיטי בבוקסינג דיי, אבל החיסרון של ג'רארד וסטארידג' מפריע ויכול להיות בעייתי גם ביום ראשון. לפעמים, צ'לסי תלויה יותר מדי על התקפות מתפרצות במשחקים הגדולים, אך הימים בהם מדובר היה בחלק מרכזי מהכדורגל כבר נגמרו. צ'לסי חייבת להשתמש בשחקנים היצירתיים שלה, יש לה מספיק כאלה ואני בטוח שז'וזה חושב על כך".

לגבי עתידו הפרטי הודה גרנט כי הוא מתגעגע לעבודה היומיומית כמנג'ר, אבל גם נהנה מהזמן שלו מחוץ למשחק: "אני אוהב להיות על המגרש ואוהב את הקשר עם השחקנים, אבל כרגע אני מרצה על כדורגל מסביב לעולם. אני לומד הרבה וטוב לי להיות מחוץ למשחק כדי למלא את המצברים. אני מתגעגע למעורבות ולאתגרים של היומיום ולמאבקים במטרה להשיג משהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully