וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים: "רצינו לראות יותר אש ומלחמה מהשחקנים"

27.12.2013 / 10:06

אכזבה במועדון אחרי ההדחה מהגביע. הלפרין: "הפסד מאכזב וקריטי, נהיה מספיק חכמים כדי לדעת גם להרים את הראש"

עריכת וידאו: יותם בן דוד

אכזבה רבה בקרב אנשי הפועל ירושלים לאחר ההפסד אמש (חמישי) במשחק מול הפועל תל אביב בתוצאה 71:83 וההדחה מגביע המדינה. בירושלים מדגישים כי על אף המומנטום הטוב של הפועל תל אביב, לא כך רצו קברניטי המועדון לראות את שחקניהם, כשבירושלים ציינו כי "רצינו לראות יותר אש ומלחמה מהשחקנים, הרי מדובר במשחק אחד".

המאמן בראד גרינברג , ששב ארצה שעות בודדות לפני המשחק, אמנם טס לארה"ב מסיבות אישיות, אולם נראה כי היעדרו בשבוע האחרון פגע בקבוצה. לאחר ההפסד השחקנים הסתגרו בחדר ההלבשה למשך שעה ארוכה, שם אמר להם בין היתר המאמן גרינברג כי הפועל תל אביב הייתה יותר אגרסיבית אך הזכיר כי יש להתרכז מעתה במטרות שנותרו: הליגה והיורוקאפ. גם הקפטן יותם הלפרין ניסה לעודד את השחקנים בחדר ההלבשה.

מאמן הפועל ירושלים בראד גרינברג. ברני ארדוב
נראה כי היעדרו בשבוע האחרון פגע בקבוצה. גרינברג/ברני ארדוב

הקפטן יותם הלפרין אמר לאחר ההפסד: "ברור שזה מאכזב להפסיד ברבע הגמר, הפועל תל אביב שיחקה מצוין, הם היו יותר אגרסיביים לארוך כל המשחק, וחבל. כי השיטה היא שיטת נוקאאוט ואם אתה בעצם לא מגיע כפי שצריך למשחק אחד, אתה מוצא את עצמך מחוץ לגביע. העונה עוד ארוכה, אנחנו צריכים להסתכל קדימה ולראות איך אנחנו משתפרים לקראת סיום העונה".

הלפרין הוסיף: "למה הם היו יותר אגרסיביים? זה לא שבאנו היום לא אגרסיביים ולא מוכנים, אני חושב שעשינו הכנה טובה והתכוננו מאוד קשה לקראת המשחק, אך במשחק אחד הרבה דברים יכולים לקרות, הרבה דברים הלכו במשחק לכיוון שלהם, במחצית הראשונה הם לקחו עלינו הרבה ריבאונד התקפה, הם קלעו טוב מבחוץ. חבל, כי זה משחק אחד, צריך להמשיך קדימה, לבדוק מה לא היה טוב ולהמשיך הלאה".

"האם דיברתי עם השחקנים? אני חושב שכולם עכשיו מרגישים מאוד מאוכזבים וזה לא הזמן להגיד דברים מסוימים, אלא לדרבן אותם ולהרים את הראש. באימון נחשוב ביחד כולנו מה עשינו לא טוב. יש לנו כאן חבר'ה נהדרים, כך שאני באמת מאמין שלאחר רצף של ניצחונות שכשמגיע כזה הפסד בגביע, הפסד מאכזב וקריטי, נהיה מספיק חכמים כדי לדעת גם להרים את הראש".

לשאלה עד כמה הם מרגישים פספוס לאור הרצון ללכת על כל התארים העונה, השיב הקפטן: "כולם רוצים את הכול, כולם רוצים לזכות בגביע, באליפות, אבל אנחנו באמת בשלושה החודשים האחרונים נבנינו לאט לאט והשתפרנו כקבוצה, ובמשחק אחד הכול יכול להיות, והפועל תל אביב נתנה משחק טוב מאוד במגרש שלה. זה מאכזב מאוד אך המטרות העיקריות הם בעתיד הרחוק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן הפועל ירושלים יותם הלפרין. ברני ארדוב
"המטרות העיקריות הם בעתיד הרחוק". הלפרין/ברני ארדוב

זו תקופה ארוכה שמחפשים בהפועל ירושלים גארד, לאחר שנראה כי על אף המשא ומתן המתקדם עם מאט ג'נינג, השחקן מעדיף את סיינה. כפי שפורסם שלשום בוואלה! ספורט, בקבוצה יבדקו את האופציה לצרף את ברייסי רייט (29, 1.91 מ') מסמרה הרוסית, וימשיכו לעקוב במקביל אחר אפיק ניסים.

רייט אמריקאי, בוגר מכללת אינדיאנה, שיחק בעבר בצדביטה זגרב, סראגוסה ואריס סלוניקי. הגארד התחיל את העונה הנוכחית במדי סמרה הרוסית ובשמונת משחקיו בליגת ה-VTB העמיד ממוצעים מרשימים של 15.6 נקודות, 4 ריבאונדים ו-3.4 אסיסטים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully