וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "אם כבר הייתה קבוצה משעממת, זאת ארסנל"

ז'וזה מוריניו מגיב להאשמות נגד צ'לסי המתגוננת: "משעמם זה כשקבוצה משחקת בבית ולא מסוגלת לכבוש. צ'ך לא נגע בכדור"

ז'וזה מוריניו מאמן צ'לסי. AP
חוזר לעצמו. מוריניו/AP

"ההגנה הכי טובה היא ההתקפה", אומרת הקלישאה הידועה, וז'וזה מוריניו שוב משתמש בה. אומנם מאמן צ'לסי ספג ביקורת על המערך של קבוצתו ב-0:0 מול ארסנל, אבל הוא שוב מראה כשמבקרים לו את ההגנה - הוא יוצא להתקפה.

כזכור, בסיום המשחק ביום שני מוריניו אמר על ארסנל ש"יש להם מסורת של בכיינות". כמו כן, אוהדי ארסנל הקניטו את הבלוז כששרו "Boring, boring Chelsea", אבל מוריניו טוען כי "אני חושב שמשעמם זה כשקבוצה משחקת בבית ולא מסוגלת לכבוש שער. זה כבר משעמם. בגלל שאתה משחק בבית, והאצטדין מלא, ואנשים באים כדי לראות ניצחונות. אף אוהד לא מגיע לראות את הקבוצה שלו ולא רוצה לראות שערים. אם מישהו היה משעמם, זה היה הם, כי פטר צ'ך לא נגע בכדור".

בזמן שהצמרת האנגלית צפופה ומותחת, מוריניו מכין את שחקניו למאבק הצמוד. "יש לחץ", הודה המאמן, "אמרתי לשחקנים שהם חייבים להתמודד על הסיטואציה. אם אתה מוליך את הטבלה בהפרש של 20 נקודות, אתה יכול לנצח בבית 0:6, אבל מה זה אומר? הדבר האמיתי זה כשאתה נאבק על התואר, נותן משחק נהדר וכובש את שער הניצחון. אני חושב שאני האיש הנכון עבור הקבוצה ברגע הזה, כי אני יכול ללמד אותם להתמודד עם המצב, בגלל שאני נהנה ממנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully