וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 26.12

מוריניו בעקבות היגואין, ארסנל רוצה את החלוץ של לוזון, ליברפול קבעה תג מחיר דמיוני ללואיס סוארס וארבע קבוצות רוצות את פאסטורה כבר עכשיו. כל השמועות

שמועות

* צ'לסי מתעניינת בשני שחקנים מבנפיקה: הקשר הסרבי לזאר מרקוביץ' והקשר נמניה מטאיץ', שהצטרף למועדון ב-2011 כחלק מהעסקה להעברתו של דויד לואיז לבלוז.

* עדיין בצ'לסי: "מירור" טוען כי ז'וזה מוריניו מוכן להשקיע 48 מיליון ליש"ט בניסיון להביא את חלוץ נאפולי גונסאלו היגואין, שכבר שיתף איתו פעולה בעבר בריאל מדריד. היגואין הגיע הקיץ לנאפולי תמורת 34.5 מיליון ליש"ט.

* מנג'ר אברטון רוברטו מרטינז הבהיר שהקשר רוס בארקלי לא עומד בפני מכירה גם אם יוצע למועדון סכום שיא של 86 מיליון ליש"ט.

* באנגליה מדווחים כי ארסנל לוטשת עיניים לכיוון מישי בטשואי, 20, חלוץ סטנדרד ליאז' של גיא לוזון, שמציג העונה כושר נפלא, ומחירו עשוי להגיע ל-8 מיליון ליש"ט. כמו כן, התותחנים מקדימים את רומא במירוץ אחרי שחקנה הצעיר של אוקזר, פול ג'ורג' אנטפ.

זה מה שקרה אתמול בחלון ההעברות בעולם

העברות בעולם - דיווח יומי

לואיס סוארס שחקן ליברפול חוגג. GettyImages
ועכשיו בואו נראה את הקבוצה שתסכים לפתוח את הארנק. לואיס סוארס/GettyImages

* בגרמניה טוענים כי פפ גווארדיולה מעוניין לצרף לבאיירו מינכן את קוקה, 22, קשר אתלטיקו מדריד המצוין, שרשם כבר 7 הופעות במדי נבחרת ספרד. אחרי שכבר צירף את טיאגו אלקנטרה, גווארדיולה מעוניין בעוד שחקן מה"לה ליגה", כשהוא עשוי להעביר לאתלטיקו את שאקירי השווייצרי. מנגד, באנגליה טוענים כי מנצ'סטר יונייטד רוצה את קוקה, ומוכנה לשלם עליו 30 מיליון ליש"ט.

* על פי דיווחים בממלכה, ליברפול קבעה תג מחיר של 100 מיליון ליש"ט (!) על לואיס סוארס. המחיר הוא חלק מהארכת החוזה של סוארס במועדון עד 2018, שבו הוא ירוויח 10 מיליון ליש"ט בעונה. כמו כן, אם הוא ישוחרר לקבוצה מהפרמיירליג - המחיר שלו קופץ ל-130 מיליון ליש"ט (!).

* בצרפת מדווחים שפריס סן ז'רמן מוכנה להציע כל סכום שיובנטוס תבקש כדי להנחית אצלה את פול פוגבה במהלך הקיץ הקרוב.

* עוד דיווח מעניין בצרפת: נאפולי, מילאן, פיורנטינה וארסנל נמצאות כולן במרדף אחרי חאבייר פאסטורה שעשוי להגיע בהשאלה לאחת הקבוצות הללו.

* דיילי מייל" טוען כי בגרמניה הבהירו למנצ'סטר יונייטד שאם תרצה לרכוש את מרקו רויס, דורטמונד תדרוש עליו 40 מיליון ליש"ט.

* ברצלונה פתחה במגעים לצירופו של שוערה הבלגי של אתלטיקו מדריד, טיבו קורטואה ששייך לצ'לסי. על פי דיווח ב"מארקה" קורטואה עשוי להגיע כמחליפו של ויקטור ואלדס. בצ'לסי, אגב, לא ממש מתלהבים מהעסקה שתחזק את יריבתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully