וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאנטוני תקף את אוהדי הלייקרס והודה: "הייתי אידיוט"

מאמן הלייקרס כעס על האוהדים אחרי התבוסה לפיניקס ("שיילכו לאהוד קבוצה אחרת") והתנצל: "השתגעתי, הייתי עצבני"

העונות האחרונות אינן מיטיבות עם אוהדי הלייקרס. המועדון, שרגיל להתמודד בכל שנה על תואר האליפות סובל מעונה קשה בעיקר בעקבות פציעתו של הכוכב הגדול שלה, קובי בריאנט, שאחרי הקאמבק שלו, סובל עתה משבר בברכו. ללא ה'ממבה השחורה', הקבוצה מלוס אנג'לס ספגה את אחד ההפסדים הכואבים ביותר שלה אתמול בלילה, כשהובסה 117:90 בפיניקס, מה שגרר לא מעט זעם מכיוון אוהדיה. מאמן הלייקרס, מייק דאנטוני תקף את האוהדים בחזרה, והיום (רביעי) הוא כבר מתנצל.

מייק ד'אנטוני מאמן לוס אנג'לס לייקרס. AP
יצא מדעתו, אך היא שבה אליו. דאנטוני/AP

"אוהדים שמאוכזבים מהעונה של הלייקרס יכולים ללכת לחפש אחר קבוצה אחרת לאהוד", אמר המאמן אתמול אחרי שנשאל על תחושות האוהדים אחרי הפסד מהדהד כמו לפיניקס. היום כאמור דאנטוני כבר נשמע אחרת, מפויס בהרבה. "הייתי אידיוט אתמול בלילה. השתגעתי, הייתי עצבני מאוד. לא שיחקנו טוב ואמרתי דברים שלא הייתי צריך. זה היה טיפשי מצידי. זה אני, פשוט עשיתי טעות".

המצב הקשה של הקבוצה לא גורם לדאנטוני - שיפגוש עם הלייקרס את מיאמי הלילה - להתייאש. "יש לנו קבוצה שצריכה לשחק בצורה טובה יותר מהפוטנציאל שלה, יש לנו הרבה פציעות ואנחנו במצב לא פשוט כרגע. זה אנחנו צריכים שכולם יאחדו כוחות ואנחנו נצטרך שכל "הכפר" יעשה את זה. זו היתה הכוונה שלי לגבי האוהדים. זה יצא בצורה כזאת כי הייתי עצבני, אבל אני מתנצל ונמשיך הלאה. אנחנו צריכים שכולם יהיו מאחורי הבחורים האלה. הם הולכים לשחק הכי חזק שהם יכולים".

הבעיה האמיתי של דאנטוני והלייקרס היא שהלילה היא פוגשת את האלופה ממיאמי, ואחד בשם לברון ג'יימס. "הוא משחק כרגע ברמה מאוד, מאוד גבוהה", אמר דאנטוני על המלך. "הוא נהיה טוב יותר בכל שנה, וזה מפחיד. עד עכשיו היית נותן לו את הקליעה מבחוץ ועכשיו הוא קולע ב-40 אחוז. אתה לא רוצה שהוא יגיע לטבעת. אתה לא רוצה לעשות עליו עבירה. אתה פשוט מנסה לעצור אותו כמה שאפשר".

פורוורד מיאמי היט לברון ג'יימס. AP
מכניס את הלייקרס לכוננות ספיגה. לברון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully