וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייסון קיד: "אנחנו קרובים לנקודה בה נוח לנו להפסיד"

מאמן ברוקלין יצא נגד שחקניו, גם גארנט מתוסכל: "עדיין אין לנו זהות, אני לא יודע מה אנחנו. כולנו צריכים להסתכל במראה"

המשבר של ברוקלין נמשך אתמול בלילה (בין שני לשלישי) עם ההפסד ה-18 העונה - הפעם 103:86 לאינדיאנה, והלחץ על ג'ייסון קיד ושחקניו גובר מרגע לרגע. המאמן הצעיר נשמע אובד עצות ואמר: "אנחנו מתקרבים מאוד לנקודה בה אנחנו מתרגלים להפסיד, ונוח לנו להפסיד. צריך להתחיל לשנות את זה, כי כשהדברים נהיים קשים פשוט נוותר? כרגע, כן, אנחנו פשוט מוותרים".

מאמן ברוקלין נטס ג'ייסון קיד. Maddie Meyer, GettyImages
אובד עצות. קיד/GettyImages, Maddie Meyer

כשנשאל מה הוא יכול לעשות כדי לשנות את המצב הנוכחי, השיב קיד: "אין מספיק פסקי זמן, נכון? אני יכול לקחת את כל פסקי הזמן שלי כדי להאט את המשחק או לארגן תרגיל, אבל עדיין צריך למצוא דרך לשים את הכדור בסל ולהשיג עצירות. זה לא אישי אלא קבוצתי, וצריך לברר את זה".

דרון וויליאמס, שלקח רק תשע זריקות מול אינדיאנה, והחטיא שש מהן, לא הסכים עם מאמנו: "אני לא מרגיש בנוח להפסיד, זה לא כיף". הרכז לקח אחריות ואמר: "אני צריך לשחק טוב יותר, אני צריך להיות יותר אגרסיבי כדי שיהיה לנו סיכוי, בעיקר אחרי הפציעה של ברוק לופז".

שחקני ברוקלין נטס דרון וויליאמס, ג'ו ג'ונסון. Maddie Meyer, GettyImages
לוקח אחריות. דרון וויליאמס וג'ו ג'ונסון/GettyImages, Maddie Meyer

קווין גארנט התייחס לעונה הרעה שעוברת עליו - 6.7 נקודות, 37 אחוז מהשדה, 7.1 ריבאונדים למשחק, ואמר: "אני לא האופציה העיקרית כאן בהתקפה, לא מסדרים לי תרגילים. אני לא חושב שעדיין יש לנו זהות. אני לא יודע מה אנחנו. היו הרבה חלקים שזזו השנה, ואפשר להתייחס על זה כתירוץ, אבל אני לא טיפוס של תירוצים. עדיין לא דאגנו לכימיה שלנו, כולם צריכים להסתכל במראה ולראות איך הם יכולים להשתפר".

ג'ו ג'ונסון הסכים עם דבריו של הביג טיקט בנושא הזהות: "כנראה שהוא צודק, אני לא חושב שאנחנו מבינים איזה מין קבוצה אנחנו, התקפית או הגנתית, וזה פוגע בנו הרבה. אני לא יודע מתי נבין את זה, או איך נבין את זה, אבל נהיה חייבים לעשות זאת".

שחקן ברוקלין נטס קווין גארנט. Maddie Meyer, GettyImages
"אני לא האופציה העיקרית כאן בהתקפה, לא מסדרים לי תרגילים". גארנט/GettyImages, Maddie Meyer

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully