וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוק לופז גמר את העונה עם שבר ברגל ימין

הנטס ממשיכים לספוג מכות כואבות: הסנטר, ששיחק רק 17 פעמים העונה והוביל את הקבוצה בנקודות, נפצע מול פילדלפיה

אם לא די בצרות. העונה המסויטת של ברוקלין נטס חטפה הערב (שבת) עוד מכה רצינית, כאשר הסנטר ברוק לופז סיים העונה בשל שבר ברגל ימין.

לופז היה אחת מנקודות האור הבודדות והוא הוביל את הנטס, שמחזיקים במאזן גרוע של 17:9 ולא עונים כלל על הציפיות הגדולות שהיו מהם, עם 20.7 נקודות בממוצע. הוא שיחק רק 17 משחקים העונה, לאחר שהיה פצוע לאורך החצי השני של חודש נובמבר. הפציעה של לופז היא באותה רגל בה נפצע ב-2011. הפציעה אירעה לו במהלך המחצית השנייה של המשחק הלילה, אולם הוא המשיך לשחק עד לסיום והשלים 44 דקות על הפרקט.

ברוק לופז שחקן ברוקלין נטס. AP
מכה אנושה לנטס החבולים. לופז/AP

בשבוע שעבר החמיץ לופז גם את המשחקים מול דטרויט ופילדלפיה. הוא חזר לשני המשחקים האחרונים של הנטס, מול וושינגטון ופילדלפיה, בשניהם הקבוצה הפסידה ובשניהם הוא קלע 22 נקודות. לופז שיחק העונה 31.4 דקות, קטף שישה ריבאונדים (מקום שני בקבוצה), חילק 1.8 אסיסטים והוביל גם את מצבת החוסמים של הנטס, עם 1.76 למשחק.

הנטס מדורגים במקום ה-11 במזרח, מרחק שני משחקים מהמקום בפלייאוף. בבית האטלנטי הם במקום השלישי, בפיגור שניים וחצי משחקים מבוסטון, שמוליכה את הבית. ברוקלין כבר איבדה העונה בשל פציעות לתקופות מסוימות את דרון וויליאמס, פול פירס, אנדריי קירילנקו וג'ייסון טרי, אולם הפציעה של לופז נראית כקשה מכולן עבור הקבוצה. אנדרי בלאץ' ככל הנראה יפתח בחמישייה, כשקווין גארנט יוסט לעמדת הסנטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully