וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה שרף מונה למאמן מכבי ראשון לציון

מאמן נבחרת ישראל לשעבר נפגש עם ראשי הכתומים וסיכם על חזרתו לקדנציה שנייה בעיר היין, לאחר שהראשונה הסתיימה בסכסוך עם היו"ר יצחק פרי. שרף יוצג במסיבת עיתונאים כבר הערב ב-21:15

אחרי כמה שנים מחוץ לכדורסל הישראלי, צביקה שרף חוזר. מאמן נבחרת ישראל בעבר ואחד המאמנים הבכירים כיום בישראל מונה היום (שלישי) למאמן מכבי ראשון לציון, כך הודיעה הקבוצה בהודעה רשמית מטעמה. יו"ר מכבי ראשון לציון יצחק פרי נפגש אחר הצהריים עם שרף והציע לו לאמן את הקבוצה לאחר פיטוריו של מתן חרוש אמש. השניים שוחחו זמן רב והגיעו לסיכום על חלק מתנאיו של המאמן, וזמן מה לאחר מכן סיכמו את יתר הפרטים בדרך להפוך את המינוי לרשמי.

בראשון לציון שוחחו במהלך היום עם מספר מאמנים נוספים, כשמולי קצורין ואריק שיבק אינם מעוניינים לבוא ולאמן במועדון בשלב זה, ומועמדותו של אבי אשכנזי נפלה משום שבקבוצה לא מעוניינים לקבל מאמן שמועסק בעבודה נוספת.

צביקה שרף מאמן ספרטק סנט פטרסבורג. ברני ארדוב
השם המפתיע של ראשון לציון. צביקה שרף/ברני ארדוב

שרף, 62, עבר כברת דרך ארוכה בכדורסל הישראלי, אך לא אימן בישראל מחוץ למכבי תל אביב זה עשור, אז עמד על הקווים של הפועל גליל עליון. שרף החל את קריירת האימון שלו בעונת 1978-1977 במכבי דרום תל אביב, ומשם עבר לא פחות משמונה קבוצות בישראל, ביניהן אף עונה אחת במכבי ראשון לציון בשנת 1990, שהסתיימה בכסוך מתוקשרם עם היו"ר יצחק פרי, שמשמש בתפקיד גם היום. לשרף יש ברזומה גם שנים רבות באירופה: הוא אימן את אריס סלוניקי, לימוז' הצרפתית, פאוק סלוניקי, ורצלאב הפולנית, מקדוניקוס היוונית, דינמו מוסקבה וספרטק סנט פטרסבורג הרוסיות.

שרף אימן גם את נבחרת ישראל על פני שתי קדנציות שונות, בין 1993-1997 ובין 2005-2009. שרף זכה לאורך קריירת האימון שלו ב-10 אליפויות ישראל, 6 גביעים, זכייה בגביע אירופה למחזיקות גביע עם אריס סלוניקי וזכייה בגביע הרוסי בעונת 2010-2011. לאחרונה אימן בישראל את מכבי תל אביב, אותה הצעיד לגמר היורוליג, אך גם איבד את האליפות להפועל חולון ובשל כך איבד את משרתו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully