וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אניימה מאוהב: "זלטאן, אלוף, היה כיף לפגוש אותך"

שוער ליל חטף מהשבדי ב-2:2 נגד פ.ס.ז' אבל הוקסם מהתנהגותו והתרגש מהמחווה שלו: "הוא צחק איתנו והיה קול"

לפני מפגש הצמרת בו אירחה פריס סן ז'רמן את ליל, אמר זלטאן איברהימוביץ' ששוער ליל וינסט אניימה עוד לא פגש חלוצים כמותו וכמו קבאני. השוער הניגרי ספג שני שערים במשחק שהתסיים ב-2:2, וכנראה שהמפגש עם החלוץ השבדי אכן הותיר בו חותם. לא כשחקן, אלא דווקא כאדם.

אחרי המשחק, כשזלטאן התראיין לכלי התקשורת, אניימה חלף לידו והחמיא לו על המשחק. זלטאן עצר את הראיון, פנה לשוער הניגרי, בירך אותו על משחקו, ואמר לו: "בהצלחה, חבר. שיהיה לך חג מולד שמח".

"זלאטן הוא מסוג השחקנים שאנחנו אוהבים", אמר אניימה לקאנאל פלוס הצרפתית, "זלטאן היה ממש קול, הוא צחק איתנו ודיבר עם השחקנים. זלטאן, אלוף, היה כיף לפגוש אותך, נתראה".

וינסנט אניימה שוער ליל סופג שער. AP
"בהצלחה, חבר. שיהיה לך חג מולד שמח". אניימה חוטף מאיברהימוביץ'/AP

אניימה ספג מאיברהימוביץ' שער מבעיטה חופשית שפגעה בחומה ונכנסה פנימה, אבל זה לא מנע ממנו לחלוק מחמאות לחלוץ: "זלטאן בועט כל כך חזק, יש לו עוצמה אדירה, הכדור טס במהירות של 100 קמ"ש, מה יכולתי לעשות אחרי שזה סטה?".

אגב, הקבוצה המפתיעה של וינסנט אניימה הצליחה לחזור מפיגור ליתרון של 2:1 אחרי העשר שכבש איברהימוביץ', אבל טעות של השוער הניגרי הביאה לשער עצמי של מרקו באשה הבלם וקבעה חלוקת נקודות די מאכזבת מבחינתה של ליל. הליגה הצרפתית יצאה לפגרת חד המולד והשנה החדשה ותשוב לפעילות בסוף השבוע של ה-10-11 בינואר.

שחקן פריס סן ז'רמן זלאטן איברהימוביץ'. AP
איש נחמד. איברהימוביץ'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully