וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "ארסנל אוהבת לבכות, זו מסורת"

מנג'ר צ'לסי עקץ את ונגר ("לא מבין איך לא היה פנדל") אחרי ה-0:0 המאכזב ואמר: "אני בונה קבוצה לטווח הארוך"

גם בניסיון העשירי שלו, ארסן ונגר שוב לא הצליח לנצח את ז'וזה מוריניו. צ'לסי של הפורטוגלי הציגה משחק מבוקר באצטדיון האמירויות וכפתה על התותחנים 0:0 משמים שהשאיר את ליברפול בפסגה לפני טירוף חג המולד.

מנג'ר ארסנל ארסן ונגר. רויטרס
פשוט לא הולך לו מול הפורטוגלי. ונגר/רויטרס

בסיום, תקף ארסן ונגר את הטקטיקה בה נקט יריבו: "היינו חייבים לנצח את זה. הם באו רק כדי להגן ולנסות לתפוס אותנו במתפרצות. היינו קצת לא בפוקוס בהתחלה, אבל השתלטנו על המשחק והיינו צריכים לנצח. זה היה משחק של מעט הזדמנויות ולא ניצלנו את שלנו. אם אתה לא מנצח משחק, לפחות אל תפסיד אותו. אני חושב גם שהיה פנדל ב-100 אחוז על תיאו וולקוט, אין לי ספק. אני לא מבין למה לא הייתה שריקה".

על כך שלא ביצע ולו חילוף אחד במשחק, אמר ונגר: "לא ביצעתי שינויים כי היה לנו איזון טוב והרגשתי שאנחנו מספיק חזקים כדי להמשיך עד הסוף ולנצח".

מנגד, ז'וזה מוריניו הגיב לטענות של ארסנל לפנדל וכרטיס אדום, כשאמר: "הם אוהבים לבכות, זו מסורת". על המשחק עצמו אמר: "היה משחק טקטי. שתי הקבוצות רצו לנצח, אבל לא רצו להפסיד. המצב הכי טוב היה שלנו, אני שמח שיש את טכנולוגיית קו השער כך שאף אחד לא יכול להתלונן כשפרנק למפארד בעט למשקוף. המשחק היה בשליטה שלנו".

מוריניו התייחס להמשך הדרך והבהיר: "אנחנו רוצים ללכת לכיוון אחר בעתיד. אני בונה קבוצה לטווח ארוך, לא לעונה אחת בלבד. אנחנו רוצים שחקנים יצירתיים שיודעים להחזיק בכדור ולהרוג את היריבות, אבל יש משחקים בהם צריך לקחת צעד לאחור ולשחק בפילוסופיה אחרת".

מאמן צ'לסי ז'וזה מוריניו. רויטרס
"אני בונה קבוצה לטווח הארוך". מוריניו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully