וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבע גמר הגביע: הפועל תל אביב תארח את ירושלים

קרב לוהט בין שתי האדומות. מכבי תל אביב את בני הרצליה, ראשון לציון-גלבוע, רמת השרון מול המנצחת בין חיפה לאילת

אחרי שנקבעו אתמול (ראשון) 7 מתוך 8 העולות לשלב רבע גמר גביע המדינה בכדורסל, נערכה היום ההגרלה שקבעה את המשחקים. בהמשך הערב ייערך המשחק האחרון לשלב שמינית הגמר כשהפועל אילת ומכבי חיפה תאבקנה על הכרטיס לשלב הבא. המשחקים ייערכו כבר ביום חמישי הקרוב.

בהגרלה נקבע כי שתי האדומות - הפועל תל אביב והפועל ירושלים - תאבקנה על הכרטיס לחצי הגמר במשחק לוהט בהדר יוסף. רביב לימונד יפגוש את האקסית וינסה להנחיל לה מפלה ראשונה בעונה טובה למדי עד כה. ארז אדלשטיין - עוד אחד עם עבר בקבוצה מהבירה - ייזכה גם הוא לקרב טעון.

המשחקים:

מכבי תל אביב - בני הרצליה

מכבי ראשון לציון - הפועל גלבוע גליל

הפועל תל אביב - הפועל ירושלים

רמת השרון - מכבי חיפה/הפועל אילת


הפועל חולון ערערה על תוצאת משחק הגביע מול הרצליה

מכבי ת"א, הפועל ת"א וירושלים העפילו רבע הגמר

יותם הלפרין שחקן הפועל ירושלים. אדריאן הרבשטיין
קרב נהדר בהדר יוסף. הלפרין/אדריאן הרבשטיין

מכבי תל אביב, מחזיקת הגביע, תארח את בני הרצליה ביד אליהו, אלא אם ערעורה של הפועל חולון, שטוענת כי קופחה מול הרצליה, יתקבל. אפי בירנבוים וחבורתו ינסו להדהים את הצהובים במבצרם הביתי.

מכבי ראשון לציון תארח בבית מכבי את הפועל גלבוע גליל, ותנסה למצוא נחמה בעיצומה של עונה קשה בליגה, עם ניצחון שיעניק לה מקום מכובד בחצי גמר הגביע.

רמת השרון הקטנה והמפתיעה - הנציגה היחידה מהליגה הלאומית - תחכה למנצחת בין הפועל אילת לאלופה מכבי חיפה ותארח אותה במגרש הביתי שלה.

ארז אדלשטיין מאמן הפועל תל אביב עם אורי שלף. ניב אהרונסון
חוזרים להדר יוסף אחרי רצף משחקי חוץ. ארז אדלשטיין עם אורי שלף/ניב אהרונסון

לאחר הגרלת הגביע אמר אורי שלף, המנהל המקצועי של הפועל תל אביב: "מדובר בהגרלה קשה. ירושלים קבוצה מצוינת ולא לחינם הם סיימו את הסיבוב הראשון במקום הראשון בליגה. כבר הפסדנו להם משחק אחד העונה, אבל מצד שני אנחנו שמחים לחזור להדר יוסף לאחר רצף של משחקי חוץ ולשחק מול הקהל הביתי שלנו. אני בטוח שיהיה משחק גביע טיפוסי עם אווירה נהדרת".

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט: הגרלה מעניינת ומאתגרת. אנחנו שמחים לשחק בבית, זה נהדר גם לקהל שלנו. בני הרצליה קבוצה טובה מאוד. אנחנו נתכונן היטב ונגיע מוכנים למשחק ביום חמישי בנוקיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully