וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה עשויה לצרף את אייל גולסה בינואר

23.12.2013 / 12:52

הזהובים מחפשים רכש בנוסף לעומר ורד וג'יימס קין, ובשיחה עם יעקב שחר עלה שמו של הקשר שלא נמצא בתכניות של הירוקים, וגם שלומי אזולאי. צעירי לאוהדים: "תרפו מדמאיו, דווקא עכשיו כולנו צריכים להיות יחד"

one

אימון הבכורה של יוסי אבוקסיס, מאמנה החדש-ישן של בני יהודה, ייערך רק מחר (שלישי) בשכונת התקווה, בשל העובדה שהיום קיבלו השחקנים יום חופשי שתוכנן מראש. אבוקסיס חתם לעונה וחצי וכעת יצטרך להוציא את הקבוצה מהבוץ העמוק בו היא שקועה במקום האחרון בטבלה. לוח המשחקים לא עושה חסד עם אבוקסיס ובני יהודה, ובשבועיים הקרובים מצפים להם שני משחקים קשים: בשבת נגד מכבי תל אביב בבלומפילד ולאחר מכן משחק חוץ נגד בני סכנין הלוהטת.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, כבר בשבוע שעבר עלה שמו של אבוקסיס כמועמד לתפקיד המאמן, בין השאר לאחר שהבעלים משה דמאיו ניהל מספר שיחות עם שחקנים בקבוצה ושאל מי לדעתם, מבין המאמנים הפנויים בשוק, הוא המתאים ביותר להגיע ושמע כמעט פה אחד את שמו של אבוקסיס.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט: אבוקסיס חתם בבני יהודה

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
לוח משחקים לא קל. יוסי אבקוסיס/ברני ארדוב

דמאיו, שכבר צירף לסגל את עומר ורד והחלוץ האנגלי ג'יימס קין, יעשה בשבועות הקרובים מאמצים גדולים לחזק את סגל הקבוצה, כאשר לוואלה! ספורט נודע כי אחד השמות שעלו בימים האחרונים על הפרק, הוא שמו של קשר מכבי חיפה אייל גולסה, שלא נמצא בתוכניות המקצועיות של הירוקים.

דמאיו שוחח לאחרונה עם יעקב שחר, ושמותיהם של גולסה וגם שלומי אזולאי הוזכרו כמועמדים להגיע לשכונת התקווה. יש לציין כי מדובר בשלב ראשוני ביותר ועדיין לא נפתחו שיחות רשמיות בין השחקן ובני יהודה. בנוסף מחפשים בצוות המקצועי, חלוץ זר נוסף שיגיע לחזק את החלק הקדמי הגרוע של הקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקני מכבי חיפה, חן עזרא, אייל גולסה, שלומי אזולאי. אדריאן הרבשטיין
אחד מהם יגיע לשכונה? אייל גולסה עם שלומי אזולאי/אדריאן הרבשטיין

הקשר לירוי צעירי העלה סטטוס בדף הפייסבוק שלו ובו הוא קורא לאוהדים להתאחד בשעה הקשה הזו ולתמוך בקבוצה: "אין ספק שזו שעה קשה לכולנו, הקבוצה נמצאת במצב קשה וסכנת ירידה מרחפת מעל ראשנו, אבל דווקא עכשיו כולנו צריכים להיות יחד, ולתת שקט למערכת כדי שכולם יהיו מרוכזים במטרה היחידה כרגע. אין לי ספק שאם נתעשת גם נצליח במשימה. הקבוצה שלנו לא כל כך גרועה, וכבר יצאנו ממצבים קשים בעבר. ועוד מילה, תרפו ממשה הוא עושה ככל יכולתו עבודה טובה וחשובה, אבל בענף שלנו הכסף מדבר, ומשה עדיין לא אברמוביץ' או שחר, בבקשה תתמכו בנו ותנו שקט למערכת לעבוד".

בתוך כך ממשיכה מכירת הכרטיסים לקראת משחק הבית בשבת נגד מכבי תל אביב בבלומפילד, כאשר מחירי הכרטיסים אחידים לכל היציעים ויעמדו על 90 שקל למבוגר ו-45 שקל לילדים, נוער וחיילים. בקבוצה החליטו לצאת במבצע לאוהדים הכתומים ואוהדי בני יהודה, אשר ירכשו כרטיס מבוגר למשחק נגד מכבי תל אביב, במכירה מוקדמת בלבד ('לאן' /'הקיוסק הכתום') ישלמו סך של 110 שקל עבור שני משחקי הבית הקרובים (מכבי תל אביב והפועל באר שבע). מחיר כרטיס ילד/חייל במכירה מוקדמת: 45 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully