וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "אנחנו מסוגלים להגיב מיידית לכל מערך"

לוזון וסטנדרד נפרדו מאנדרלכט בתיקו והם בפסגה הבלגית כבר 18 מחזורים ברציפות. ומהו האתגר הגדול של המאמן בפגרה?

סטנדרד ליאז' וגיא לוזון נפרדו אמש (ראשון) ב-1:1 מאנדרלכט במשחק צמרת מסקרן ורגע לפני היציאה לפגרת החורף הם ממשיכים להוליך את הטבלה. ביום שישי האדומים יתארחו את קורטרייק שמדורגת במקום השביעי ומיד לאחר מכן הליגה הבלגית תצא לפגרה עד ה-18 בינואר.

מאמן סטנדרד ליאז' גיא לוזון. EuroFootball, GettyImages
דוהר לאליפות? לוזון/GettyImages, EuroFootball

סטנדרד נקלעה אמש לפיגור בדקה ה-18, אבל השוותה בדקה ה-55 ולוזון אמר אתמול אחרי המשחק: "התיקו משקף את מה שהיה פה הערב. ראיתי משחק טוב עם קצב טוב ושתי קבוצות ששיחקו במטרה לנצח. במחצית הראשונה היו לנו הרבה הזדמנויות, אבל גם לאנדרלכט היו מצבים מסוכנים משלהם".

לוזון נשאל על השליטה של אנדרלכט במרכז השדה לאור העובדה שהיא שיחקה במערך 4:3:3, לעומת ה-4:4:2 שהמאמן הישראלי דבק בו. "היריבה יכולה לשחק איך שהיא רוצה, אנחנו מסוגלים להגיב באופן מיידי לכל מערך", אמר לוזון, "התחלנו את המשחק היטב, אבל עדיין נקלענו לפיגור. במחצית השנייה כבשנו שער שוויון יפה".

הקבוצה של לוזון קרובה להבטיח את "אליפות החורף" - המקום הראשון לפני היציאה לפגרת החורף. היא עלתה למקום הראשון בטבלה במחזור השלישי ומאז לא ירדה ממנו. 18 מחזורים ברציפות בפסגה. בנוסף, היא מחזיקה בהפרש השערים הטוב ביותר וספגה את כמות השערים הנמוכה בליגה (11:39).

אחד מהאתגרים המרכזיים של לוזון בינואר, אבל כזה שלא בהכרח נמצא בידיים שלו, יהיה לשמר את הסגל הקיים ולהחזיק את הכוכבים בקבוצה לפחות עד סוף העונה. מלך שערי הקבוצה והליגה מישי בטשואי, מוזכר השכם וערב כמועמד לארסנל וצ'לסי ובגרמניה דיווחו לאחרונה שוולפסבורג ושאלקה מתעניינות בקשר הצעיר פול ז'וזה אמפוקו.

שחקן סטנדרד ליאז' מישי בטשואיי. GettyImages
מוזכר השכם וערב כמועמד לארסנל וצ'לסי. בטשואי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully