וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1:1 ללוזון וסטנדרד ליאז' נגד אנדרלכט

המאמן הישראלי קרוב לאליפות החורף אחרי שמיצ'י בטשואי החזיר את האדומים מפיגור 1:0. 18 דקות לחמד במאיורקה

סטנדרד ליאז' של גיא לוזון נפרדה הערב (ראשון) ב-1:1 מאלופת בלגיה אנדרלכט, במשחק המרכזי של המחזור ה-20. האורחים הגיעו אחרי שלושה ניצחונות רצופים וידעו שאחד נוסף יצמק את הפער מסטנדרד לנקודה בודדה, אבל הסתפקו בתיקו שהיה יותר טוב בשביל הקבוצה של לוזון מאשר בשבילם.

דניס פראט ניצל בישול של אנתוני ואנדן בורה כדי להעלות את אנדרלכט ל-0:1 בדקה ה-18, אבל סטנדרד יצאה קדימה במטרה להשוות, יזמה ובדקה ה-55 באה על שכרה. מיצ'י בטשואי קיבל את הכדור במצב נוח בתוך הרחבה ושטח כדור שטוח שהכניע את סילביו פרוטו. עד הסיום לא הושגה הכרעה ובסיום 1:1. סטנדרד מוסיפה להוליך את הטבלה עם 45 נקודות, קלאב ברוז' שנייה עם 43 ואנדרלכט שלישית עם 41. טל בן חיים ודודו ביטון לא נכללו בסגל הערב.

בימים חמישי-שישי השבוע יתקיים המחזור ה-21 בליגה הבלגית ואחריו היא תצא לפגרה עד ה-18 בינואר. לוזון והקבוצה שלו יתארחו אצל קורטרייק ביום שישי ב-21:00 שעון ישראל.

גיא לוזון מאמן סטנדרד ליאז'. AP
משחק נוסף ביום שישי ואז יציאה לפגרה. לוזון/AP

* תומר חמד שממשיך לחזור לפעילות אחרי פציעה ארוכה, שותף במשך 18 דקות בניצחון של מאיורקה 0:2 על ג'ירונה במחזור ה-19 בליגת המשנה בספרד. החלוץ הישראלי נכנס בדקה ה-72 במקום אלפרו שעוד קודם לכן כבש צמד. דודו אוואט ישב על הספסל. מאיורקה מדורגת במקום השביעי, מקום אחד מתחת לזה שישלח אותה לפלייאוף העלייה לליגה הבכירה.

* קלאב ברוז', ללא ליאור רפאלוב הפצוע, ניצחה 1:3 בחוץ את גנט וחזרה לנצח שבמחזור הקודם היא סיימה בתיקו נגד שרלרואה. ואלדמאר סובוטה הפולני הבקיע צמד ומקסים לסטיין הצעיר השלים. ברוז' כאמור מדורגת שתי נקודות מאחורי סטנדרד.

* א.א.ק לרנקה גברה 1:3 על קוקולין במסגרת המחזור ה-14 בליגה הקפריסאית והשלימה ניצחון שני בשלושת המחזורים האחרונים בדרך למקום השמיני. חיים מגרלשווילי שיחק 90 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully