וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: מנשנגלדבאך שלישית אחרי 2:2 נגד וולפסבורג

הקבוצה ממערב גרמניה הורידה את דורטמונד המגמגמת למקום הרביעי. שערים של רפאל וארנגו לא הספיקו מול דייגו ודוסט

הבונדסליגה הגרמנית יצאה הערב (ראשון) לפגרת החורף בצורה רשמית, אחרי שהמחזור ה-17 והסיבוב הראשון נחתמו עם משחק בודד בו בורוסיה מנשנגלדבאך ו-וולפסבורג נפרדו ב-2:2 המשמעות המיידית היא שגלדבאך עלתה למקום השלישי והורידה את בורוסיה דורטמונד המקרטעת למקום הרביעי. במצב העניינים הנוכחי, יורגן קלופ ושחקניו יצטרכו לעבור סיבוב מוקדמות לא פשוט כדי לעלות לשלב הבתים של ליגת האלופות בעונה הבאה.

למעלה מ-54 אלף צופים בבורוסיה פארק הגיעו לצפות בהתמודדות בין שתיים מהקבוצות שנמצאות בכושר הטוב ביותר בגרמניה וקיבלו תמורה מלאה. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים, אבל החגיגה כבר עמדה בפתח. בדקה ה-53 דייגו הצליח להתמודד עם ההגנה המארחת בתוך הרחבה ולשלוח כדור שטוח לפינה של מארק אנדרה טר סטגן. 0:1 לוולפסבורג.

התשובה של גלדבאך לא איחרה לבוא והיא הגיעה בדמות בליץ פנטסטי. שש דקות אחרי השער של דייגו, בן ארצו רפאל קיבל את הכדור כ-35 מטר מהשער של וולפסבורג, פרץ בצורה סוחפת לתוך הרחבה וסיים את בעיטה חדה לרשת. בדקה ה-64 הגיעו המהפך והקינוח. הקבוצה ממערב גרמניה קיבלה בעיטה חופשית כ-28 מטרים אלכסונית מדייגו בנאליו וחואן ארנגו - מי אם לא הוא - שלח כדור מדויק לחיבורים של השוויצרי. גלדבאך נראתה בדרך לניצחון, אבל לא הצליחה לשמור על היתרון ובדקה ה-86 באס דוסט איזן וקבע 2:2 בסיום.

המקומיים עם 33 נקודות במקום השלישי, דורטמונד שבמקום הרביעי עם 32 ו-וולפסבורג חזק בתמונת ליגת האלופות, עם מקום חמישי ו-30 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully