וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: דורטמונד ולברקוזן הפסידו, באיירן בורחת

הרטה ברלין הדהימה את סגנית האלופה עם 1:2 בסיגנל אידונה פארק, ורדר ברמן גברה 0:1 על לברקוזן, הפער בפסגה יגדל?

המחזור ה-17 שמסיים סיבוב בבונדסליגה הגרמנית שוחק נמשך הערב (שבת) וסיפק בשורות נהדרות לבאיירן מינכן כששתי הדולקות אחריה בטבלה הפסידו באופן מפתיע. בורוסיה דורטמונד סגנית האלופה המשיכה את ההידרדרות שלה עם הפסד ביתי 2:1 להרטה ברלין. לברקוזן השניה נעצרה גם היא עם 1:0 בחוץ מול ורדר ברמן ופספסה הזדמנות לצמק את הפער בפסגה לארבע נקודות. באיירן מינכן שכבר הבטיחה את אליפות החורף בשבוע שעבר, נמצאת כעת באליפות העולם לקבוצות והמשחק שלה נגד שטוטגרט נדחה בשל כך ל-29 בינואר. המחזור יינעל ביום ראשון עם המשחק בין בורוסיה מנשנגלדבאך לוולפסבורג ואחריו תצא הליגה לפגרה של חודש.

שחקן בורוסיה דורטמונד, רוברט לבנדובסקי. Dennis Grombkowski, GettyImages
האליפות בורחת לו. לבנדובסקי/GettyImages, Dennis Grombkowski

ורדר ברמן - באייר לברקוזן 0:1

הספרינט של באייר לברקוזן בצמרת נעצר בשבוע שעבר עם הפסד בית מפתיע לאיינטרכט פרנקפורט. השניה בטבלה קיוותה לחזור הערב למסלול הניצחונות ולצמק את הפער מבאיירן המוליכה לארבע נקודות, אבל דווקא בעונה נוראית שלה, ברמן הצליחה לעשות הפתעה גדולה ולהשיג ניצחון שמשרת את באיירן. אחרי 74 דקות מאופסות הצליחו המארחים להשיג את שער הניצחון מרגליו של סנטיאגו גרסיה, שקיבל כדור עומק ומקרוב בעט פנימה. הפסד נוסף ללברקוזן שתתרחק עד כדי 10 נקודות מהפסגה אם באיירן תנצח את המשחק החסר שלה.

היונג מין סון לברקוזן מול סדריק מקיאדי ורדר ברמן. Christof Koepsel, GettyImages
עשו הפתעה גדולה. היונג מין סון לברקוזן מול סדריק מקיאדי ורדר ברמן/GettyImages, Christof Koepsel

בורוסיה דורטמונד - הרטה ברלין 2:1


ארבע נקודות מתשע אפשריות, הדרדרות למקום השלישי והיפלטות (לפחות זמנית) ממירוץ האליפות: כך נראו השבועות האחרונים של דורטמונד בליגה והקבוצה של יורגן קלופ קיוותה להתאושש מול הרטה, אבל לברלינאים, שנהנים מעונה טובה מאוד עד כה, היו תוכניות אחרות והם נעצו עוד מסמר בארון של יורגן קלופ. המשחק הזה החל דווקא בצורה מצוינת מבחינתה של סגנית האלופה אחרי שמרקו רויס העלה אותה ליתרון בדקה השביעית מבישול של סבסטיאן קל. בדקה ה-23 נכנס לתמונה אדריאן ראמוס, מלך השערים של הרטה שכבש את שערו ה-11 העונה והשתיק את הקהל בסיגנל אידונה פארק. ממש על סף המחצית השלימה הרטה את המהפך המפתיע עם שער נוסף של סמי אלאגי, מבשל השער הראשון. זה היה הפסד הליגה החמישי העונה של השוורצלגן, שכבר איבדו סיכוי ריאלי להאבק על תואר האליפות העונה ורחוקים כבר 12 נקודות מבאיירן, לה יש עוד משחק להשלים.

סמי אלאגי הרטה ברלין חוגג שער. רויטרס
הטביע את דורטמונד. סמי אלאגי/רויטרס

איינטרכט פרנקפורט - אוגסבורג 1:1
לפרנקפורט: יאן רוזנטל (42). לאוגסבורג: ראול בובאדיז'ה (33)

פרייבורג - האנובר 1:2
לפרייבורג: אדמיר מהאמדי (25 ו-36), להאנובר (ביטנקורט 90)

המבורג - מיינץ 3:2
להמבורג: הקאן צ'לנגולו (21), רפאל ואן דר וארט (79). למיינץ: שינג'י אוקאזקי (47 ו-90), ניקולאי מולר (50)

בראונשוויג - הופנהיים 0:1
לבראונשוויג: טורסטן הוראל (29)

נירנברג - שאלקה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully