וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילוז: "הם לא יסתגרו. זו בכל זאת בית"ר ירושלים"

בבאר שבע מקווים שהקבוצה מהבירה לא תשחזר את המערך מסכנין: "לומדים לשחק נגד זה". פיראס עוואד ביקש לעזוב

ברני ארדוב

אחרי סיבוב ראשון מרשים שבמסגרתו היא התבססה במקום השני בטבלה וניצחה שמונה משחקים מתוך 13, הפועל באר שבע תפתח מחר (שני, 20:50, ערוץ 1) את הסיבוב השני שלה עם משחק בית נגד בית"ר ירושלים. היום נערכה מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן אלישע לוי, הקפטן אביתר אילוז והקשר מאור בוזגלו.

אלישע לוי אמר: "עשינו סיבוב יוצא מן הכלל ואנחנו בעמדה מצוינת. אנחנו בהחלט רוצים לעשות הכול כדי להיצמד למכבי תל אביב, אבל המטרה היא עדיין פלייאוף עליון. נוצרה הזדמנות להילחם על כרטיס לאירופה ואם אנחנו רוצים להגיע לשם, אנחנו צריכים לשנן שצריך לבוא נחושים לכל משחק ולדעת לעשות את העבודה".

לוי נשאל על סגנון המשחק של בית"ר ירושלים, שהסתגרה נגד בני סכנין בשבוע שעבר וסחטה נקודה. "בית"ר באה לסכנין עם מערך ברור והקשתה על היריבה", אמר המאמן, "איבדנו נקודות בשני משחקי בית מסוג כזה של משחקים - נגד רמת השרון ורעננה, אבל אני מקווה שיהיה סוג אחר של משחק מחר. אם לא, נצטרך לדעת להתמודד עם היריבה ולשחק נגד הצפיפות".

אביתר אילוז הוסיף באותו עניין: "בית"ר באה עם מאמן חדש וכל המשחקים נגדה לאורך השנים תמיד היו קשים וחזקים. אנחנו מתקשים מול הגנות צפופות, אבל אנחנו עובדים על זה באימונים, לבוא מהצדדים, לבעוט מרחוק. אני מאמין שנגד בית"ר יהיה משחק מסוג אחר. הם לא יבואו להסתגר, בכל זאת זו בית"ר ירושלים".

מאור בוזגלו אמר: "מבחינתו עכשיו מתחילה העונה. זו עדיין בית"ר ירושלים. ברור שיהיה משחק שונה מאשר במחזור הראשון של העונה. הם יבואו כדי להוציא נקודות, אבל אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו, לשחק כדורגל אטרקטיבי וקצבי ולשמח את האוהדים".

פיראס עוואד ביקש לעזוב את הקבוצה

הקשר פיראס עוואד ביקש לעזוב את הפועל באר שבע. במועדון אישרו כי השחקן הוא זה שיזם את הפניה, ולפיכך צפוי לעזוב את הקבוצה בהשאלה עד תום העונה. עוואד (22) נכנס לקראת סוף העונה שעברה לרוטציה של אלישע לוי ונראה היה כי במועדון בונים עליו לקראת העונה הנוכחית. בעקבות הרכש המסיבי בקיץ, עוואד שותף העונה בשני משחקים בלבד ומתקשה לפלס את מקומו גם כמחליף. שחקן נוסף שעשוי לעזוב את הקבוצה בקרוב הוא החלוץ יוסף אבו לאבן. השחקן לא משותף ועשוי לצאת גם הוא לחצי עונת השאלה, החל מחודש ינואר.

מאמן הפועל באר שבע אלישע לוי. קובי אליהו
"רוצים לעשות הכול כדי להיצמד למכבי תל אביב, אבל המטרה היא עדיין קודם כל פלייאוף עליון". אלישע לוי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully