וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה: טיילר האניקאט סובל משבר מאמץ

22.12.2013 / 10:18

כוכב העולה החדשה לא מתאמן כבר עשרה ימים וייעדר לפחות כחודש מהמגרשים. רשם עד כה 15.5 נק' ו-9.6 ריב' בממוצע

עירוני נס ציונה תופיע הערב (ראשון) למשחק שמינית גמר גביע המדינה מול הפועל תל אביב (20:00, ערוץ 5) ללא הפורוורד המצטיין טיילר האניקאט. הכוכב האמריקאי לא מתאמן בקבוצה במהלך עשרת הימים האחרונים לאחר שבבדיקה שנערכה לו התגלה כי סובל משבר מאמץ. למרות זאת, הופיע למשחק הליגה מול הפועל אילת ביום ראשון שעבר והיה מהטובים שבשחקני הקבוצה.

שחקן עירוני נס ציונה טיילר האניקט. יוסי ציפקיס
חומרת הפציעה טרם ידועה. האניקאט/יוסי ציפקיס

בקבוצה מקווים לגלות במהלך הימים הקרובים עד כמה חמורה הפציעה של האניקאט, כשההערכות האופטימיות מדברות על היעדרות של חודש, והפסימיות על הרבה יותר. השחקן סיפר לאנשי הקבוצה כי סבל מהפציעה הזאת כשהחל לשחק ב-NBA, ונעדר תקופה של חודש וחצי, כך שבמועדון מקווים כי לא מדובר במשהו שיפגום במומנטום הנהדר בו הם נמצאים מאז פתיחת העונה. ב-11 משחקי ליגה רשם האניקאט 15.5 נקודות, 9.6 ריבאונדים ו-3.2 אסיסטים בממוצע.

האניקאט (23, 2.03) הוא יליד לוס אנג'לס ושכזה בחר לשחק במכללת UCLA היוקרתית. שנתיים בלבד הספיקו לפורוורד כדי לצאת לדראפט ה-NBA וסקרמנטו קינגס בחרה אותו במקום ה-35 בדראפט 2011. את עונת הבכורה שלו בליגה הוא פתח ברינו מליגת הפיתוח אך הספיק לשחק גם 13 משחקים בקינגס ולרשום 1.5 נקודות ו-1.1 ריבאונדים. גם את העונה שעברה פתח ברינו, ורשם 10.9 נקודות ו-9.6 ריבאונדים, ובהמשך שיחק תשעה משחקים במדי סקרמנטו לפני שנשלח בטרייד ליוסטון במדיה לא שיחק. בליגת הקיץ האחרונה באורלנדו הוא רשם 6.8 נקודות ו-4.2 ריבאונדים בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully