וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלאיילה: "לא חושבים על פלייאוף עליון"

22.12.2013 / 9:09

סכנין שלישית והקפטן חגג את ה-0:4 על הפועל ת"א: "חשבנו שיהיה קשה". במועדון הבהירו: גדיר, כליבאת ומוגרבי נשארים

one

בבני סכנין חגגו בגדול לאחר המשחק מול הפועל תל אביב בו הביסו את היריבה 0:4. בקבוצה משוכנעים שהניצחון הזה, בצירוף התוצאות מהסיבוב הראשון, מעידים על כך שהקבוצה תרוץ העונה עד הסוף בצמרת הליגה ותוכל להתברג בפלייאוף העליון, כשבמועדון מרוצים מאוד מהתצוגות של השחקנים עד כה בליגה. "האמת שלא ציפינו שיהיה משחק כזה. חשבנו שזה יהיה משחק צמוד וקשה, אבל בכל מקרה באנו במטרה לנצח וידענו שאנחנו יכולים לעשות את זה", אמר הקפטן חאלד חלאיילה, "עד עכשיו, אם לומר את האמת, אנחנו לא חושבים על פלייאוף עליון או מטרות ורוצים רק להמשיך לשחק בצורה הזו".

שחקן בני סכנין מוחמד גדיר עם ח"כ אחמד טיבי. יוסי ציפקיס
שלישיית החוד סחטה מחמאות. גדיר עם ח"כ אחמד טיבי/יוסי ציפקיס

שלישיית החוד שכוללת את מוחמד גדיר, מוחמד כליבאת ופיראס מוגרבי ממשיכה לסחוט מחמאות גדולות. בקבוצה הבהירו שלמרות שברור שיהיו קבוצות שירצו את השלישייה אין בכוונתם לאפשר שחרור לאף אחד מהשלושה, שכבר הבהירו כי הם מעוניינים להישאר בסכנין עד סוף העונה.

בעקבות ההצלחה של השלישייה בסכנין לא יתעקשו על רכישת חלוץ בחודש ינואר במקום מרקו מרקובסקי שצפוי לחזור לשיריף טירספול מהליגה במולדובה, ורק אם תיפול לידיהם הזדמנות מיוחדת הם יחתימו חלוץ. העמדה אותה רוצה לחזק מרקו בלבול היא קשר באמצע המגרש כשנכון לעכשיו אין ישראלי שמעניין את בני סכנין והקבוצה מתמקדת בחיפוש אחר שחקן זר כשבמועדון רוצים במקביל למצוא קבוצה לסאני ולהשתחרר מחוזהו .

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מוחמד כליבאת דדי בן דיין חאלד חלאיילה חוגגים בני סכנין. יוסי ציפקיס
בסכנין לא יתעקשו על רכישת חלוץ בחודש ינואר. בן דיין, חלאיילה וכליבאת חוגגים/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully