וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'רס: "החלק הקדמי מאוד מלהיב, דינמי ומרגש"

סוארס עם 19 גולים ב-12 משחקים, ליברפול בפסגה ומחכה למבחנים האמיתיים בקרוב. בינתיים בסיטי: "ג'ו הארט ימשיך לשחק"

לואיס סוארס ממשיך להיות בלתי ניתן לעצירה. אתמול (שבת) החלוץ של ליברפול כבש צמד והוסיף בישול לרחים סטרלינג, כשהאדומים גברו 1:3 על קרדיף והתייצבו, לפחות זמנית, בפסגת הפרמיירליג. הכושר הנוכחי של סוארס הרשים לא רק את מאמן ליברפול ברנדון רוג'רס, שמהלל את החלוץ שלו, אלא בעיקר מעניקה תקווה לאוהדי ליברפול, שממשיכים לפנטז על תואר נדיר, לראשונה זה שני עשורים.

לואיס סוארס ג'ורדן הנדרסון ליברפול. רויטרס
"שני שערים מדהימים, של שחקן מהטופ העולמי". סוארס/רויטרס

המאזן המופרע של לואיס סוארס העונה כולל 26 שערים ב-22 משחקים (כולל חמישה בישולים). בליגה כבש סוארס 19 גולים ב-12 משחקים (!), אליהם הוסיף עוד שבעה במסגרת הבינלאומית במדי אורוגוואי. עם זאת, ברנדן רוג'רס בעיקר התרשם נהבישול הנהדר לסטרלינג.

"זה בעיקר הוכיח עד כמה הוא שחקן קבוצתי", אמר מאמן ליברפול על החלוץ, שהאריך את חוזהו במועדון עד 2018, "אני חושב שהוא גם המחיש את הצניעות שלו, כי כשדניאל אגר עלה הוא ישר נתן לו את סרט הקפטן, כי הוא ידע שאגר הוא סגן הקפטן.

"כמו כן, שני שערים מדהימים, של שחקן מהטופ העולמי. החלק הקדמי של הקבוצה מאוד מלהיב, דינמי ומרגש כרגע. זו הייתה תצוגה קבוצתית. במחצית הראשונה שלטנו ושיחקנו יוצא מהכלל, שלטנו במשחק".

כעת לליברפול מצפים שני קרבות מכריעים, שיבהירו לקבוצה לאן למועדות פניה. ראשית, אם ארסנל לא תנצח את צ'לסי ביום שני בערב, היא תישאר ראשונה. אחרי זה היא תפגוש את מנצ'סטר סיטי בבוקסינג דיי (26 בדצמבר), ולאחר מכן תשחק מול צ'לסי בסטמפורד ברידג' ב-29 בדצמבר. "אנחנו מצפים בקוצר רוח למשחקים האלה", אומר רוג'רס, "אנחנו בכושר פנטסטי, הכדורגל שלנו איכותי, אנחנו לוחצים מצוין, האגרסיביות שלנו טובה. אנחנו מגיעים לבוקסינג דיי במצב טוב, אני מחכה מאוד למשחק הבא".

שוער מנצ'סטר סיטי ג'ו הארט. AP
ושוב איתכם. הארט/AP

סיטי מחכה לליברפול: "יהיה משחק ענק"

במנצ'סטר סיטי חגגו ניצחון 2:4 לא פשוט כלל על פולהאם, במשחק בו פתח ג'ו הארט לראשונה מאז ה-27 באוקטובר. "הגיע לו לשחק והוא ימשיך לשחק", אמר בסיום מנואל פלגריני. "בכל משחק יכולנו לשחק עם 11 שחקנים שונים, אבל כרגע ג'ו ימשיך לשחק. הוא עשה עבודה טובה וזה לא קל. המגרש היה מהיר מאוד והיתה הרבה רוח, ובכל זאת היה לו משחק טוב מאוד. כשבחרתי לפתוח עם פנטימיליון דיברתי עם ג'ו והוא הבין שהוא לא היה ברגעים טובים. היתה לי עכשיו החלטה קשה להחליף שוערים, כי ניצחנו. יש לנו סגל טוב, ובכל שבוע נחליט מי ישחק, לא רק ג'ו הארט".

על המשחק עצמו אמר פלגריני: "פולהאם קבוצה טובה והם הגנו היטב. במצב של 2:2 הבנתי שאני חייב לשנות משהו, השחקנים היצירתיים שלנו היו עייפים, כך שהיינו חייבים עוד אופציה. ג'יימס מילנר נתן לנו שינוי סגנון וגם הבקיע שער חשוב לניצחון. אולי בלתי אפשרי לשחק בדיוק אותו דבר בבית ובחוץ, אבל אני חושב שאנחנו משתפרים בזה ובגלל זה אנחנו מנצחים". על המפגש האדיר עם ליברפול בחג המולד אמר המאמן: "יהיה משחק ענק עבורנו ועבורם. אנחנו מקווים שנמשיך לשחק כדורגל מלהיב ושנבקיע את אותה כמות שערים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully