וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מולר: "כמעט בלתי אפשרי לשחק ברמה שהצגנו ב-2013"

באיירן צוהלת אחרי הזכייה בגביע העולם לקבוצות. להאם: "סיום שנה לא ייאמן". גווארדיולה: "5 תארים בשנה זה הישג נפלא"

השנה החלומית של באיירן מינכן קיבלה אמש (שבת) את החותמת הסופית עם זכייה בתואר חמישי ב-2013. הקבוצה של פפ גווארדיולה ניצחה 0:2 את ראחה קזבלנקה בגמר גביע העולם לקבוצות ואלופת אירופה היא כעת גם אלופת העולם.

פפ גווארדיולה, המאמן החדש של הבווארים שזכה בכל תואר אפשרי כמאמן ברצלונה, גרף תואר שני בבאיירן מינכן והשתווה לאלכס פרגוסון האגדי וקרלוס ביאנצ'י עם שמונה זכיות בתארים בינלאומיים למועדונים. גווארדיולה אף הפך למאמן הראשון בהיסטוריה שזוכה באליפות העולם לקבוצות בפעם השלישית, אחרי שעשה זאת עם ברצלונה ב-2009 וב-2011.

שחקני באיירן מינכן חוגגים. AP
עוד תואר לאוסף. שחקני באיירן חוגגים/AP

במרוקו התרגשו לארח את המשחק היוקרתי, שזיכה את באיירן ב-3.6 מיליון יורו בעקבות הניצחון, ושחקניו של גווארדיולה התעכבו כ-50 דקות בדרך מהאיצטדיון למלונם הסמוך בניסיון לפלס דרכם דרך ההמון הנלהב. "חמישה תארים בשנה אחת זה הישג נפלא לבאיירן", חגג גווארדיולה. "אני מאוד שמח בשביל המועדון וגאה בשחקנים שלי ובאוהדים. עכשיו יש לנו חופשה של שבועיים, אחריה נחזור ונתמודד עם האתגרים שבפנינו. אנחנו מרוצים מההישגים שלנו, אבל אנחנו צריכים להביט קדימה".

הקפטן פיליפ להאם אמר לאחר הזכייה: "זה לא ייאמן לסיים שנה עם תואר. עשינו לעצמנו את החיים קשים בהתחלה, וחבל שהורדנו את הרגל מדוושת הגז לקראת הסיום. התקשנו יותר מהצפוי, והם ניסו לסכן אותנו במתפרצות, אבל תמיד היינו תחת שליטה".

תומאס מולר הוסיף: "היריבה שלנו עשתה כל שביכולתה כדי להפוך את המשחק לקשה. היינו רוצים לכבוש עוד שער או שניים, אבל ניצחנו בסיום וזה מה שחשוב. זה סיום מהאגדות, ופרס ראוי לשנה המצוינת שהייתה לנו. זה כמעט בלתי אפשרי לשחק ברמה שהצגנו ב-2013, אחרי הניצחון הזה נוכל לצאת לחופשה בראש שקט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully