וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן זכתה באליפות העולם לקבוצות

אלופת אירופה רשמה זכייה שלישית בתואר אחרי 0:2 קליל על קזבלנקה. דאנטה וטיאגו כבשו, גווארדיולה עם תואר שני בבאיירן

ארבעה תארים יש לבאיירן מינכן בשנת 2013. ליגת האלופות, אליפות גרמניה, הגביע הגרמני והסופרקאפ האירופי. רגע לפני שהשנה הכי חלומית של המועדון הבווארי נגמרת, הקבוצה של פפ גווארדיולה זכתה הערב (שבת) בתואר חמישי - אליפות העולם למועדונים אחרי שניצחה במשחק הגמר 0:2 את ראחה קזבלנקה אלופת מרוקו. לאחר שהביסה בקלות את גואנגז'ו הסינית בחצי הגמר, באיירן לא התקשתה גם מול הקבוצה שנהנתה מביתיות וקהל תומך במרוקו, וסגרה עניין מהר מאוד.

כבר אחרי שבע דקות עלתה אלופת אירופה ליתרון בזכות שער של דאנטה הבלם. בדקה ה-22 הכפיל טיאגו את היתרון והבטיח את הניצחון הבווארי. זה היה תארו השני של גווארדיולה בבאיירן והפעם השלישית שהמועדון זוכה בתואר היוקרתי הזה. באיירן, שקצת לפני המשחק הזה התבשרה על ההפסדים של לברקוזן ודורטמונד בליגה הגרמנית, נמצאת גם בדרך הבטוחה לתואר אליפות שני רצוף בארצה ונכון לעכשיו, המכונה הבווארית של פפ נראית בלתי ניתנת לעצירה.

שחקני באיירן מינכן חוגגים. AP
עוד תואר לארון העמוס. שחקני באיירן חוגגים/AP

מהלך המשחק

דקה 7: גול! אלופת אירופה לא נזקקה ליותר מדי זמן כדי להיכנס למשחק ועלתה ליתרון מוקדם מאוד משער של דאנטה הבלם שעלה להתקפה ונותר בלתי מכוסה בכדור קרן של הבווארים. הגנת קזבלנקה קפאה בטענה לנבדל של הברזילאי, אבל השופט אישר את השער בצדק. 0:1 לבאיירן.

דקה 9: הגרמנים כמעט עקצו עם שער שני כששאקירי הכניס כדור עומק ללהאם המגן שיישר למרכז ומצא את תומאס מולר אבל הבעיטה של הגרמני נהדפה על ידי אשקרי שוער קזבלנקה.

דקה 19: אחרי שקיבלה שער מהבלם שלה, גם המגן השמאלי דויד אלאבה כמעט נכנס לרשימת הכובשים בבאיירן מינכן אחרי שקיבל כדור בעקב מתומאס מולר ובעט חזק, אבל שוער קזבלנקה הדף.

דקה 22: גול! הטיול של באיירן מינכן נמשך עם שער שני של טיאגו. שלוש דקות אחרי שכמעט כבש, התכבד דויד אלאבה המגן בבישול מצוין כשחדר לתוך הרחבה מצד שמאל ושלח אחורנית לקשר שבעט בנגיה לפינה ופנימה. 0:2 לבאיירן.

שחקני באיירן מינכן חוגגים. AP
חגגו על קזבלנקה. שחקני באיירן צוהלים/AP

דקה 35: המכבש הבווארי נמשך כשבאיירן הגיעה למצב נוסף של שרדן שאקירי. השוויצרי קיבל כדור כ-18 מטרים מהשער של קזבלנקה, הטעה את ההגנה וברגל שמאל בעט מדויק לפינה, אבל השוער המרוקאי הצליח להדוף בקושי לקרן.

דקה 38: כמעט שער היסטורי למרוקאים שנבע מטעות קשה של נוייר שוער באיירן שהרחיק לא טוב. צ'אטיבי ניצל את זה עם בעיטה מהירה, אבל למזלו של נוייר הכדור חמק החוצה.

דקה 62: מצב ענק לבאיירן מינכן. להאם פרץ מצד ימין ומסר כדור רוחב. שאקירי נשאר לבד לחלוטין בתוך הרחבה והפציץ מקרוב אבל הכדור שלו ננעץ במשקוף. טיאגו הגיע לכדור החוזר ובעט שוב מקרוב אבל הכדור חמק מעל השער.

דקה 83: ממש סמוך לסיום המשחק הגיעה קזבלנקה למצב הכי טוב שלה במשחק כשמאדיבה המחליף תפס את הגנת באיירן לא מוכנה והפציץ מקרוב אבל נוייר הדף ואת הריבאונד מאוטודי הגיע ראשון לריבאונד אך מול שער חשוף בעט גבוה.

טיאגו שחקן באיירן מינכן חוגג עם דויד אלאבה. AP
הכובש והמבשל. טיאגו מודה לאלאבה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully