וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן עשוי להמריא לפגישה עם ראשי אומוניה

קשר ראשוני נוצר בין הקפריסאים למאמן, שכרגע מעדיף ליגה בכירה יותר או להמשיך בנבחרת. יקבל הצעה רשמית לחוזה לשנתיים וחצי

מאמן נבחרת ישראל, אלי גוטמן. ברני ארדוב
יחזור לקפריסין? גוטמן/ברני ארדוב

מאמן נבחרת ישראל אלי גוטמן עשוי להמריא בתחילת השבוע לקפריסין להיפגש עם ראשי אומוניה ניקוסיה, המעוניינים למנותו למאמן הקבוצה. קשר ראשוני בין הצדדים נוצר במהלך סוף השבוע וראשי אומוניה אף הזמינו את המאמן לצפות במשחק הליגה מול אנורתוזיס (2:3), אך בגלל קוצר הזמן הדבר לא יצא אל הפועל. על פי פרסומים בקפריסין, אומוניה מעוניינת להציע לגוטמן חוזה לשנתיים וחצי והמאמן עשוי להמריא לפגישה על מנת לשמוע יותר פרטים מראשי המועדון.

גוטמן קיבל בשבועות האחרונים מספר הצעות מרחבי אירופה ובשלב זה הוא מעדיף לאמן בליגה בכירה או להישאר כמאמן נבחרת ישראל. למרות זאת, המאמן הלאומי שמוערך מאוד בקפריסין לא יסרב אוטומטית להצעה רשמית ואם תגיע כזו מאומוניה, בכוונתו להמריא לפגישה. כזכור, חוזהו של גוטמן עם ההתאחדות יפוג בקרוב, כאשר החלטה סופית לגבי המשך אמורה להתקבל במהלך חודש ינואר.

גוטמן, 55, אימן בעבר בשתי קדנציות בליגה הקפריסאית והדריך את פראלימני ואת א.א.ל לימסול. לאחר מכן עבד ארבע שנים בהפועל תל אביב והוביל אותה לזכייה בדאבל ובגביע נוסף לפני שהתפטר וקיבל על עצמו את המשרה בנבחרת ישראל. אומוניה ניקוסיה מדורגת במקום השלישי בקפריסין ובשבוע שעבר פיטרה את מאמנה המקדוני טוני סאבסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully